pytanie o silniki V G
pytanie o silniki V G
czy duża jest różnica jeśli chodzi o dynamike jazdy,moc i spalanie miedzy silnikiem 1,3(75 km a 1,5(90 km) obydwa w 16 v????chciałbym kupić z motorem 1.5 ale ogólnie ładnych egzemlarzy z pełnym wyposażeniem jest dosyć mało, w przeciwieństwie do 1.3. mój dylemat polega na tym czy poprostu warto czekac az pojawi sie jakis egzemlarz 1.5 czy nie zawracac sobie tym głowy i kupic 1.3. musze dodac ze zalezy mi na czasie
w sumie to miedzy nimi niema takiej roznicy ponoc... jezeli myslisz o dalszym rozwoju pod wzgledem mocy to kup d15 czyli 1,5 . Ja osobiscie jezdzilem 1,3 i zadnych negatywnych rzeczy niepowiem na ten temat spalanie mi wychodzilo 5,5 max w trasie 7 w miescie. 1,5 ma chyba podobne parametry...
Musisz po 1 powiedziec do czego ma ci sluzyc to autko a pozniej mozna rozwinac sprawe dalej
Musisz po 1 powiedziec do czego ma ci sluzyc to autko a pozniej mozna rozwinac sprawe dalej
ciekawy poglad... ja mam dokladmnie odwrotny jak widac rzecz gustu... ja tam wole jechac z sladami rdzy... niz pchac blyszczaca fureEG pisze:Najważniejsza jest blacha - jak jest zdrowa to bierz, silnik - rzecz wymienna:)
Ostatnio zmieniony pn 09 lut 2009, 08:33:54 przez Stoowa, łącznie zmieniany 1 raz.
no to fakt,ze malo jest dobrze wyposazonych 1.5 i w dobrym stanie bo rozbieznosc w cenach jest rozna - od ok. 5 tysi do 10.Mysle ze z 1.3 moze byc frajda z jazdy ale tez mysle ze lepiej sie skierowac badz co badz w strone dualpointu czyli 1.5.Co do spalania to przy rozsadnej jezdzie spalil mi 5,5 - oczywiscie sa to moje wyliczenia gdyz komputera brak.Lecz 1.5 sa oszczedne i nie zaluje kupna tej wersjii silnikowej.Z mojej strony to rada - 1.5,nowoczesniejszy silnik chociazby ze wzgledu na obecnosc wtrysku i jakby nie bylo 15 km wiecej hehe.Zwroc uwage na wnetrze bo czesto handlarze wymieniaja cale fotele,kierownice itd ktore nosza slady zuzycia na inne/w lepszym stanie itp/.Podsumowujac to z mojej strony to rada by kierowac sie ku 1.5,pospiech jest złym doradca.poza tym jak napisal stoova mala rdzawka jest do zrobienia za relatywnie niewielkie pieniadze,wazniejsza gleba i silnik - jak tam sa problemy to koszty beda duzo wyzsze...
Ostatnio zmieniony pn 09 lut 2009, 12:28:26 przez umek, łącznie zmieniany 1 raz.