Nie odpala a jak odpali to przerywa...D13B2

Serce samochodu niedomaga ?
dEboo033434

#21

Post autor: dEboo033434 »

Manted po czym to wnioskujesz że jest sprawny ?? przełóż od kogoś z takim samym silnikiem zrób reset komputera i wtedy dopiero zobaczysz. Wartości podawane przerz map sensor muszą być idealne nieznaczny odchył powoduje nieprawidłowe działanie układu wtrysku benzyny.

Co do katalizatora to na pewno nie on. Katalizator dusiłby ci silnik w całym zakresie obrotów a zwłaszcza na wysokich.
Ostatnio zmieniony czw 18 gru 2008, 12:55:06 przez dEboo033434, łącznie zmieniany 1 raz.
Manted

#22

Post autor: Manted »

czyli nie da się inaczej sprawdzić czy MS jest sprawny niż go przełożyć..... ;/ ktoś w okolicy kręci się z 1.3.....ale nie wiem czy mi pożyczy Map sensor :bored: heh...

Podsumujmy....
objawy typu:
przerywanie z 1 do 2 tys. po mocniejszym wciśnięciu gazu..
na wyższych obrotach normalnie...
spalanie normalne

Kable zapłonowe stan idealny
wężyki jak nówki
świece ok

wychodziło by na to że to Map sensor... Teraz pytanie... czy takie cacko jeszcze produkują?jeśli nie jak go tanio zdobyć...;/

P.S Dziękuje za Wsparcie :)



A wie ktoś może jakie powinny być wartości
Ostatnio zmieniony czw 18 gru 2008, 14:10:48 przez Manted, łącznie zmieniany 1 raz.
ejec

#23

Post autor: ejec »

Ja myslalem do dzis ze problem z gasnieciem silnika u mnie znikł ale okazalo sie ze nie :/ Po wylaczeniu ssania albo trzyma obroty 200-400 albo spadnie za nisko przy wcisnieciu sprzegla i gasnie :/ Ja dalej twierdze ze u mnie to silnik krokowy no ale moze to byc tez powiazane z twoim map sensorem :/ wiec jak rozwiazesz problem to napisz jak :)
dEboo033434

#24

Post autor: dEboo033434 »

oczywiście że są dostępne......ale są to raczej drogie sprawy. Najlepiej kupić używke w miarę jak najtaniej bo nowe kosztuja jak dla mnie troche za drogo. Wiem że za używki wołają od 200zł. do d15b2..... nie wiem ile do d13

ale nalegam abyś podmienił od jakiegoś znajomego lub może nawet od kogoś z forum jak by był tak miły i w twoim mieście. Bo nie jest fajnie jak kupisz założysz a okaże się że to nie to.
Ostatnio zmieniony pt 19 gru 2008, 19:51:23 przez dEboo033434, łącznie zmieniany 1 raz.
Manted

#25

Post autor: Manted »

Też tak myśle...ale nie wiem czy w okolicy kogoś takiego znajdę ;/
ejec

#26

Post autor: ejec »

Wie ktos gdzie znajduje sie w d13b2 (najlepiej zdjecie ;) ) srubka do regulacji wolnych obrotow, podobno takie cos jest. Dzis czyscilem krokowy ale obroty dalej strasznie niskie i w sumie wiem czemu mi gasło autko bo jak była zła pogoda to miałęm dmuchawe na full, wycieraczki itp i po wylaczeniu ssania nie mial juz zapasu obrotow. To byloby rozwiazanie problemu tylko zwiekszyc te obroty jak jest na jalowym biegu :/

W sumie moglem nowy temat zrobic ale czytajac ten mialem podobne objawy co autor.
Ostatnio zmieniony ndz 21 gru 2008, 01:16:05 przez ejec, łącznie zmieniany 1 raz.
ivan667

#27

Post autor: ivan667 »

nie mam fotki ale srubka znajduje sie...hmm trudno sie tak pisze, wiec stan przed samochodem i ta srubka jest miedzy gaznikiem a podszybiem. nie widac jej bo zaslania ja filtr powietrza, a w sumie jego obudowa. ta srubka to takie plastikowe pokretelko ktore krecisz recznie bez narzedzi.
Manted

#28

Post autor: Manted »

dziwna sprawa....autko trochę postało zostały sprawdzone jeszcze raz świece przedmuchane postukane i założone z powrotem i .... działa problem zniknął zobaczymy na jak długo....jutro jeszcze wymienię świece.... zobaczymy
umek

#29

Post autor: umek »

hmmm,mi sie wydaje ze jest cos z elektryka...tzn radzilbym wymienic kabelek od cewki do modulu
ODPOWIEDZ