Skrzynia z HRV
Skrzynia z HRV
Witam, zastanawiam się nad możliwością montażu w d serii skrzyni z HRV(4x2 z zaślepką reduktora) kusi mnie przełożenie główne i to, że jest na linki, więc można podnieść wyżej lewarek. Pasuje, któraś z łap, półosie?
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 18:52:02 przez Discodirt, łącznie zmieniany 3 razy.
Skrzynia z HRV
Nie wiem czy ktoś tego próbował. Sam kiedyś teoretyzowałem na temat tej skrzyni. Na bank ma kompletnie inne wnętrzności od tradycyjnej d-seriowej skrzyni, ma rozrusznik w dziwnym miejscu, a jeśli chodzi o poduszki to boczna CHYBA kompletnie nie pasuje, a przednia jest szansa na złapanie na 1-2 śruby (chociaż to może być najmniejszy problem
). Nie wiem jak wypadają odległości wyjść z dyfra do piast (długość półosi?).

Skrzynia z HRV
Też to rozkminiałem, bo mają fajne fd. Ona jest konstrukcyjnie bliżej skrzyni od B serii w CRV. Z poduszkami rzeźba i nie wiem czy na pewno się przy sankach zmieści bez żadnego rzeźbienia. Półosie najprawdopodobniej musiałbyś użyć z HRV z zewnętrznymi przegubami od B serii, bo HRV ma fabrycznie 28 zębów w piastach, a potrzebne jest 26 zębów. Wałek z tego co pamiętam powinien mieć 32 zęby. Na długość powinny pasować bo HRVka ma niemal ten sam rozstaw kół co c5g.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 21:13:03 przez emtees, łącznie zmieniany 1 raz.
Skrzynia z HRV
Hmmm, dyfer ma bodaj taki sam wieloklin jak S20/S40. Bez tej skrzyni na stole i to przy S20, ciężko będzie coś konkretnego Ci doradzić. Możesz być pionierem 

Skrzynia z HRV
Chyba nie, akurat szukam półosi pod to K20 i katalogi pokazują 27 zębów na wieloklinie przegubu wewnętrznego. Jak w K.