![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Honda City Type Z (czyli po prostu po lifcie), miała silniki D13B oraz D15B. D15 miało obniżoną moc, pokrywy zaworów wyglądały tak:
![Obrazek](https://tiremeetsroad.com/wp-content/uploads/2018/05/2018.5.1-Honda-D-Series-City-Type-Z.jpg?ezimgfmt=ng:webp/ngcb1)
Był sobie jeszcze silnik B15C2, który był ponoć w zasadzie D15B z witkiem czyli taki jakiego znamy, natomiast pokrywa różniła się nieco wyglądem - napis vtec jest tak duży, że każdy kto ją zobaczy na żywo nigdy nie popełni już błędu w pisowni. Obraz tej pokrywy wryje mu się w pamięć i nigdy nie napisze już v-tec, v-tek czy valtek
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![Obrazek](https://www.team-bhp.com/forum/attachments/modifications-accessories/132634d1241527233t-race-dynamics-honda-city-vtec-dsc03652.jpg)
Trochę w sumie F serie przez to przypomina, a hindusi całkiem ciekawe moce z tych silników robią
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)