Swap d16y5
Swap d16y5
Witam mam możliwość dorwać w miarę zdrowy i tani d16y5. Moja Hanka to eg4 d15b2 z gratami d16z6 (Kolektor ssący, wiązka kabinowo-silnikowa, komputer, aparat zapłonowy) czyli wszystko to co było potrzebne do przejścia na pełen wtrysk. I teraz moje pytanie. Czy ten cały osprzęt będzie grał z tym silnikiem i czy będą z tego jakieś w miarę przyzwoite efekty.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Swap d16y5
Wg mnie szkoda zachodu.
Re: Swap d16y5
A jest jakiś powód dlaczego ?
Re: Swap d16y5
To VTEC-E. Dorzucisz do swojego motoru ostrzejszy wałek, pokombinujesz z dolotem i wydechem i będziesz miał bardzo podobną moc, bez tego całego, z naszego punktu widzenia, dennego systemu.
- K23
- Natchniony
- Posty: 2914
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
Re: Swap d16y5
Nie wiem czy robisz to sam, czy u kogoś, ale jeśli u kogoś to
- swap 400-500 zł
- olej, uszczelki, pierdoła jakaś wyjdzie 200 zł
- silnika też pewnie nie masz za free
Wydasz tysiaka, zysk żadem. Gdyby to było D16Z6 to pewnie inaczej byśmy doradzali, bo tam warto robić coś dalej.
- swap 400-500 zł
- olej, uszczelki, pierdoła jakaś wyjdzie 200 zł
- silnika też pewnie nie masz za free
Wydasz tysiaka, zysk żadem. Gdyby to było D16Z6 to pewnie inaczej byśmy doradzali, bo tam warto robić coś dalej.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Re: Swap d16y5
Chyba że chodzi Ci o niskie spalanie, to jak najbardziej dobry ruch
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Re: Swap d16y5
Tylko, że seryjnym D15B2 można zejść do 5,X/100km
Re: Swap d16y5
No Ogólnie mam znajomego który ma wrzucone d15z6 z turbinką i wypluwa mu to około 200 km
Dlatego zastanawiałem się nad eco. A minime na z6 co o tym sądzicie ? Ile to może wypluć i czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej jednak już całego swapa strzelić. Prace będą wykonywane w garażu więc koszty robocizny odpadają
A co do spalania to prawda na pełnym wtrysku z z6 udało mi się na trasie zejść do 5 l
Dlatego zastanawiałem się nad eco. A minime na z6 co o tym sądzicie ? Ile to może wypluć i czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej jednak już całego swapa strzelić. Prace będą wykonywane w garażu więc koszty robocizny odpadają
A co do spalania to prawda na pełnym wtrysku z z6 udało mi się na trasie zejść do 5 l
Re: Swap d16y5
Pewnie, że lepszy swap. Wrzucenie głowicy VTECowej to nie jest mały koszt, a jakiejś drastycznej mocy nie będzie. Ile chcesz utopić i czego się spodziewasz?
Re: Swap d16y5
No co do kasy to myślę gdzieś około 1500 zł. A moc to nie spodziewam się cudów i licze około 125-130 km. Oczywiście to nie jest koniec bo myślę w dalekiej przyszłości nad doładowaniem i to też ma duże znaczenie co do moich obecnych planów
Re: Swap d16y5
Wrzuć lepiej wałek z D16Z2, pogrzeb przy dolocie i wydechu, jak dobrze pójdzie to uzyskasz coś w okolicach tych 120KM.
Re: Swap d16y5
Tylko że jest jeden mały szkopuł. Ostatnio odkryłem że uszczelka pod Głowicą już powoli zaczyna dogorywać. Więc jeśli i tak już będę musiał pół silnika rozkręcić to czemu by nie wrzucić już coś lepszego. Więc tak czy tak dalej jestem w impasie między Głowicą a silnikiem
Re: Swap d16y5
Tylko jak chcesz to w przyszłości turbić, to jeszcze stan dołu odgrywa dużą rolę. Nie jestem mocno zorientowany w turbodoładowanych motorach, ale z tego co wiem to głowica D16Z6 podbije Ci stopień sprężania- a to też nie jest korzystne (w N/A jest).