Dual Carb - łapa.

Serce samochodu niedomaga ?
Emeref
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:01:47
Lokalizacja: Brzeg
Wiek: 34

Dual Carb - łapa.

#1

Post autor: Emeref »

Ostatnio, po wielu bojach udało mi się przeszczepić duala do mojego d13b2. Mój "problem" polega na tym że, stary kolektor podtrzymywała jeszcze łapa przykręcona do bloku silnika, w zestawie który otrzymałem owej łapy brak. Tutaj pytanie, czy dual również posiadał coś takiego, a jeśli tak, to w którym konkretnie miejscu łapa przykręcana była do gaźników? No i czy można normalnie użytkować samochód bez tego? Nie chciałbym w trakcie jazdy zatrzymać się z powodu oberwania gaźników ;)
Wiem, że kilka osób posiada lub posiadało tutaj duale w 5genach, liczę na Wasze wsparcie :)
Awatar użytkownika
LukasEG8
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: ndz 19 lip 2009, 20:22:45
Lokalizacja: Poznań

Re: Dual Carb - łapa.

#2

Post autor: LukasEG8 »

Generalnie zbędna masa, łapy,
można jeździć bez tego, ja tak jeżdżę
Emeref
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:01:47
Lokalizacja: Brzeg
Wiek: 34

Re: Dual Carb - łapa.

#3

Post autor: Emeref »

Dziękuję Dobry Człowieku za odpowiedź :) teraz mogę ze spokojem wsiąść za kółko :P
ODPOWIEDZ