Ostatnio, po wielu bojach udało mi się przeszczepić duala do mojego d13b2. Mój "problem" polega na tym że, stary kolektor podtrzymywała jeszcze łapa przykręcona do bloku silnika, w zestawie który otrzymałem owej łapy brak. Tutaj pytanie, czy dual również posiadał coś takiego, a jeśli tak, to w którym konkretnie miejscu łapa przykręcana była do gaźników? No i czy można normalnie użytkować samochód bez tego? Nie chciałbym w trakcie jazdy zatrzymać się z powodu oberwania gaźników
Wiem, że kilka osób posiada lub posiadało tutaj duale w 5genach, liczę na Wasze wsparcie
Dual Carb - łapa.
Re: Dual Carb - łapa.
Generalnie zbędna masa, łapy,
można jeździć bez tego, ja tak jeżdżę
można jeździć bez tego, ja tak jeżdżę
Re: Dual Carb - łapa.
Dziękuję Dobry Człowieku za odpowiedź teraz mogę ze spokojem wsiąść za kółko