Swap gaźnika z D16A1

Serce samochodu niedomaga ?
Emeref
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:01:47
Lokalizacja: Brzeg
Wiek: 34

Swap gaźnika z D16A1

#1

Post autor: Emeref »

Witam.
Jako że ostatnimi czasy w moim D13B2 coraz częściej trudno dogadać mi się z gaźnikiem, postanowiłem odgrzać stary pomysł swapu gaźnika z D14A1. Posiadam odpowiednie "know-how", niestety brak mi gaźnika z D14A1. Znalazłem natomiast duala z D16A1. Przewertowałem trochę materiałów odnośnie różnic konstrukcyjnych między tymi dwoma gaznikami i z tego co wyczytałem, to jedyna różnica to taka, że D16 posiada ssanie automatyczne, natomiast D14 ręczne.
Jak wiadomo swap z D14 to niemal plug'n'play, ale czy tak samo będzie z dualem z D16? Czy ktoś mógłby wypowiedzieć się w temacie?
Z góry dzięki.

[ Dodano: Wto 11 Paź, 2016 12:38 ]
Temat do zamknięcia, uporałem się z tematem :)
ODPOWIEDZ