Witam, V gen z d15b7. Auto przestało odpalać (straciło iskrę) i podczas samodiagnostyki pokazało błąd nr 8 (czujnik gmp) posprawdzałem oporości na czujnikach (wszystkich w aparacie) i ich sygnał aż do sterownika- wszystko było ok, po tych zabiegach znów spróbowałem samodiagnostyki i tu zonk mianowicie po włożeniu zworki check świeci cały czas bez jakichkolwiek przerw, na podmianke wrzuciłem drugi komp i efekt ten sam czyli auto nie ma iskry i check swieci cały czas po zapięciu zworki. Bez zapięcia zworki check się nie zapala.
Dodam jeszcze ze przed tym był rozbierany aparat do wymiany uszczelniacza ale po tym zabiegu auto było już odpalone bez żadnych problemów.
Spotkał sie ktoś z takim objawem checka?
brak iskry, ciągle palący się check podczas samodiagnostyki
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Jak kontrolka cały czas świeci to znaczy że nie ma błędów. Może poszła cewka, dlatego nie daje iskry. Przy uszkodzonej cewce nie pokazuje błędów.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Nie wiem. Najlepiej załóż bezpośrednio na nią kabel ze świecą i sprawdź czy daje iskrę
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
no już wcześniej pisałemSidewayz pisze:Czyli ze gdy nie ma błędów to świeci cały czas?
można, ale po co. Wystarczy ściągnąć kopułkę, założyć przewód ze świecą, przyłożyć do jakiejś śrubki na deklu żeby swieca miała masę i zakręcić rozrusznikiem. Albo daje iskre albo nieI czy na cewkę można bezpośrednio podać napięcie z aku?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878