DIY Rear Camber?
DIY Rear Camber?
Wczoraj z nudów szukałem w Google sposób na diy cambera z tyłu. I znalazłem na zagranicznych fora moda który polega na wymianie śrub mocujących górny wahacz na dłuższe i położeniu podkładek. Ktoś już może to stosował w jajku?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2689
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
raczej większość obniżonych jeździ na pochylonych kolach i ma to w dupie. Ja jakbym wyprostował to już by mi o błotnik tarło
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
chyba się obędzie puki co bez negatywu. alufelgi założyłem takie: 16" 7.5J ET35 opona 195/45/16. Siedzi zajebiście bez dystansów i podnoszenia gleby jak na wymiar
Już nie zakładając nowego tematu, szybkie pytanie.
Już nie zakładając nowego tematu, szybkie pytanie.
Wcześniej miałem serie na takim kapciu 175/70/13. Teraz po zmianie kół czuję różnicę. Jestem świeżym kierowcą, a to moje pierwsze auto więc proszę o wyrozumiałość. Przy małych prędkościach toporniej się skręca, czuje jak fura wpada w koleinę i już nie tak łatwo z niej uciec. Układ kierowniczy jest bardziej czuły i przy większych prędkościach już się śmiga lepiej. Czy to coś ze mną jest nie tak i przez pól roku tak się przyzwyczaiłem do charakterystyki pojazdu na starych kapciach i seryjnym zawieszeniu? Czy jednak problem tkwi w naturze technicznej pojazdu i coś z sobą nie współgra?