Zawieszenie pod KJS
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 28 lut 2016, 14:44:10
- Lokalizacja: Jawor
Zawieszenie pod KJS
cześć, potrzebuje informacji na temat zawieszenia. chciałbym przygotować auto do kjs. jak na razie to początek z tym sportem, ale nie chce, żeby civic się rozklekotał na pierwszym zakręcie. co polecacie wymienić i na co, na początek? jestem w posiadaniu sprężyn Eibach -40, przydadzą się ? Co do kosztów, to nie chce wydawać fortuny, bo nie jestem profesjonalnym zawodnikiem. potrzebuje coś na dobry początek
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 28 lut 2016, 14:44:10
- Lokalizacja: Jawor
- Kaliś
- Podwójny As
- Posty: 248
- Rejestracja: pn 13 paź 2014, 00:51:56
- Lokalizacja: Chojnice || Gdańsk
- Wiek: 31
- Kontakt:
A nie lepiej D13Z6? Ja mam w rajdówce tak. Póki co mamy gwint mts v3 co wg. wielu osób jest to słabym punktem. Ja jestem póki co zadowolony, auto fajnie klei się do ziemi - chociaż wiadomo gwint do rajdów się nie nadaje.
Jest Coupeta jest okejka. :p
viewtopic.php?t=25146
viewtopic.php?t=25146
- K23
- Natchniony
- Posty: 2914
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
Pisałem już w podobnym temacie na CKPL, tu po prostu przekopiuję.
"
Jak masz mały budżet to widzę takie mody, nawet w takiej kolejności:
- dobre NOWE!!! opony - jakie? Zależy do czego. Ja chciałem dobre i na co dzień i do upalania i na suche i na mokre, więc mam Rainsporty 3 i to jest super wybór. Można mieć coś do zakładania na imprezy, tu polecam jakieś nowe budżetowe Extreme, Profile, Maxsporty itp.
- niższe, twardsze sprężyny (Eibach? H&R?) / ewentualnie jakiś zestaw amory+sprężyna
- stabilizatory przód + tył
- rozpórka przednia dolna z MB6
- rozpórka kielichów (tylko nie patyczek VTI)
I to tyle, bo to są odczuwalne rzeczy i realnie poprawiające zachowanie auta w warunkach torowobojowych.
Zakładam, że oryginalne hamulce masz sprawne, przy d13 wystarczą. Jak zrobi się mocniej, to minimum 262 na przód.
"
Dalej...
"
Wahacze ze stabem i mocowaniem za 150 zł kupisz spokojnie. Zarówno zestaw na przód jak i na tył. (spytaj maniak2007 tu na forum, może mieć).
Rozpórka przednia dolna z MB6 to 30-50 zł, a czuje się ją, w przeciwieństwie do tylnych.
Rzucaj temat w dziale kupię i na pewno znajdziesz.
Ja ze swojej strony podpowiadam Ci mody o dobrym stosunku kasa/efekt. Można kupić przednią dolną rozpórkę za 5 dych i czuć różnicę, a można tylną dolną ala beaks za stówę i mieć ładną błyskotkę.
Odpowiednie ciśnienie w oponach i zbieżność to "mody" oczywiste, które też niektórych zadziwiają, bo działają.
"
Piszę to ze swojego doświadczenia, możesz zerknąć w mój temat. Auto jest do jazdy w 90% na co dzień + do upalania w weekendy. Mnie Eibachy odpowiadają w pełni, ale można taniej kupić np jakieś używane H&R. Będzie bardziej twarde zawieszenie, co na dziurawych imprezach może nie pomagać + w jeździe co dziennej robi się mniej komfortowo, na równych nawierzchniach jednak ciut pomoże. To jedyne co ewentualnie bym zmienił.
"
Jak masz mały budżet to widzę takie mody, nawet w takiej kolejności:
- dobre NOWE!!! opony - jakie? Zależy do czego. Ja chciałem dobre i na co dzień i do upalania i na suche i na mokre, więc mam Rainsporty 3 i to jest super wybór. Można mieć coś do zakładania na imprezy, tu polecam jakieś nowe budżetowe Extreme, Profile, Maxsporty itp.
- niższe, twardsze sprężyny (Eibach? H&R?) / ewentualnie jakiś zestaw amory+sprężyna
- stabilizatory przód + tył
- rozpórka przednia dolna z MB6
- rozpórka kielichów (tylko nie patyczek VTI)
I to tyle, bo to są odczuwalne rzeczy i realnie poprawiające zachowanie auta w warunkach torowobojowych.
Zakładam, że oryginalne hamulce masz sprawne, przy d13 wystarczą. Jak zrobi się mocniej, to minimum 262 na przód.
"
Dalej...
"
Wahacze ze stabem i mocowaniem za 150 zł kupisz spokojnie. Zarówno zestaw na przód jak i na tył. (spytaj maniak2007 tu na forum, może mieć).
Rozpórka przednia dolna z MB6 to 30-50 zł, a czuje się ją, w przeciwieństwie do tylnych.
Rzucaj temat w dziale kupię i na pewno znajdziesz.
Ja ze swojej strony podpowiadam Ci mody o dobrym stosunku kasa/efekt. Można kupić przednią dolną rozpórkę za 5 dych i czuć różnicę, a można tylną dolną ala beaks za stówę i mieć ładną błyskotkę.
Odpowiednie ciśnienie w oponach i zbieżność to "mody" oczywiste, które też niektórych zadziwiają, bo działają.
"
Piszę to ze swojego doświadczenia, możesz zerknąć w mój temat. Auto jest do jazdy w 90% na co dzień + do upalania w weekendy. Mnie Eibachy odpowiadają w pełni, ale można taniej kupić np jakieś używane H&R. Będzie bardziej twarde zawieszenie, co na dziurawych imprezach może nie pomagać + w jeździe co dziennej robi się mniej komfortowo, na równych nawierzchniach jednak ciut pomoże. To jedyne co ewentualnie bym zmienił.
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz 28 lut 2016, 14:44:10
- Lokalizacja: Jawor
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Rozpórka z MB6 to podobno, rzeźby wymaga? Dogięcia czy coś.. ?
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192