SWAP hamulce z 242 na 262, pytanie z innej beczki

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
masebus
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: pn 11 lut 2013, 18:45:46
Lokalizacja: sandomierz

SWAP hamulce z 242 na 262, pytanie z innej beczki

#1

Post autor: masebus »

Witam mam takie pytanie, robię swap zwrotnicy przód z EH9 na EJ2 i moje pytanie czy te elementy na którę zaznaczyłem moga być tak że są zbyt zuzyte lub wyrobione ? i Widzę że jest tak że są takie rowki wytarte jakby z zużycia, uzywania. bd wymieniać łożysko, sworzeń, tarcze klocki, zaciski regenerować wiec chce wiedzieć by się potem nie okazało że zwrotnice do niczego. Proszę o odp

http://zapodaj.net/73904609c1de1.jpg.html
http://zapodaj.net/0cab39dabf762.jpg.html
http://zapodaj.net/73aa8271b40c4.jpg.html
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Raczej nie ma opcji tego zużyć przy normalnym użytkowaniu, chyba że ktoś szlifował, albo wiercił otwory. W ogóle to te "defekty" widzisz na tych płaskich powierzchniach do ktorych przylega sworzeń i nakrętka, czy w otworach w które wchodzi gwint?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
masebus
Berbeć
Posty: 23
Rejestracja: pn 11 lut 2013, 18:45:46
Lokalizacja: sandomierz

#3

Post autor: masebus »

rowki są widzę na płaskich powierzchniach gdzie się montuje końcówkę drążka, a tez czy grubośc ma znaczenie ty obydwóch dziur i średnice .
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

Jak będzie w nich śruba od sworznia luźno latała to chyba ma znaczenie, ale tak jak napisałem, przy normalnym użytkowaniu nie ma szans się to wyrobić.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
ODPOWIEDZ