Plyn chlodniczy ucieka momentalnie
Plyn chlodniczy ucieka momentalnie
Czesc. Kilka dni temu kupiłem hondę V gen. Przy wracaniu do domu (ponad 100km) zauważyłem, że temperatura gwałtownie wzrosła. Zaniepokoilo mnie to przez co zatrzymałem się, odczekalem chwile i ruszyłem znów lecz temperatura nadal była wysoka. Zajechałem na stację (ledwo już jechał) stanąłem a że zbiorniczka od płynu chlodzacego paruje jak cholera. Okazało się, że jest pusty. Kupiłem nowy, zalalem i ruszyłem. Resztę drogi nie było problemu, choć wskazówka stała w połowie. Kiedy już wróciłem do domu sprawdziłem stan płynu, a tam pusto. Ehh... Dziękuję z góry za pomoc.
- Drive-R
- Podwójny As
- Posty: 276
- Rejestracja: śr 18 sty 2012, 13:48:08
- Lokalizacja: Wielkopolska (Ł-ca)
Hmmmm..... no to wymieniam możliwości
- uszkodzona uszczelka pod głowicą
- dziurawe przewody
- dziurawa chłodnica
- dziurawy zbiorniczek wyrównawczy
- i inne o których zapomniałem
Sprawdź:
- jeśli masz możliwość zaparkuj w suchym miejscu i zobacz czy są jakieś wycieki płynu - jeśli tak to zlokalizuj ich miejsce (blok silnika pod głowicą, cieknące przewody, dziura w chłodnicy)
- jeśli posiadasz (albo ktoś ze znajomych) suchy, ciepły garaż (ogrzewany) to wstaw auto i zobacz czy leci biały dym (nie mylić z tym od wyboru papieża ) - czasami można wyczuć zapach płynu w spalinach
- uszkodzona uszczelka pod głowicą
- dziurawe przewody
- dziurawa chłodnica
- dziurawy zbiorniczek wyrównawczy
- i inne o których zapomniałem
Sprawdź:
- jeśli masz możliwość zaparkuj w suchym miejscu i zobacz czy są jakieś wycieki płynu - jeśli tak to zlokalizuj ich miejsce (blok silnika pod głowicą, cieknące przewody, dziura w chłodnicy)
- jeśli posiadasz (albo ktoś ze znajomych) suchy, ciepły garaż (ogrzewany) to wstaw auto i zobacz czy leci biały dym (nie mylić z tym od wyboru papieża ) - czasami można wyczuć zapach płynu w spalinach
Moja Hanka
viewtopic.php?p=11043543#11043543
viewtopic.php?p=11043543#11043543
Uszczelka pod głowicą? Ale żeby ten płyn schodził aż tak szybko? Wydawało mi się, że do uszczelki są inne objawy.
Zbiorniczek wyrównawczy odpada. Sprawdzałem.
Zauważyłem po nagrzaniu go trochę, że gdzieś w dole silnika jakby woda parowała, więc może gdzieś jednak jest dziura a woda leciała na rozgrzane części momentalnie wyparowywujac?
//
Sprawdzam właśnie auto i problem w tym, że na ziemię nic nie cieknie. Płyn w zbiorniczku jak i przewody są ciepłe jak nie gorące, ponieważ z wezyka od zbiorniczka paruje. Odpalony silnik a temp. jak na razie trzyma się.
Zbiorniczek wyrównawczy odpada. Sprawdzałem.
Zauważyłem po nagrzaniu go trochę, że gdzieś w dole silnika jakby woda parowała, więc może gdzieś jednak jest dziura a woda leciała na rozgrzane części momentalnie wyparowywujac?
//
Sprawdzam właśnie auto i problem w tym, że na ziemię nic nie cieknie. Płyn w zbiorniczku jak i przewody są ciepłe jak nie gorące, ponieważ z wezyka od zbiorniczka paruje. Odpalony silnik a temp. jak na razie trzyma się.
- Drix
- Natchniony
- Posty: 2005
- Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
- Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
- Wiek: 30
Odkręć korek od wlewu oleju i zobacz czy na nim nie masz takiego "kiślu".
Uszczelke jakby dmuchnęło to by pewnie był gdzieś do okoła mokry, albo płynu by Ci raczej przybywało
Teraz zima, ciapa, chlapa, mokro to i ciężko wypadać, gdzie jest mokre..ale próbuj
Uszczelke jakby dmuchnęło to by pewnie był gdzieś do okoła mokry, albo płynu by Ci raczej przybywało
Teraz zima, ciapa, chlapa, mokro to i ciężko wypadać, gdzie jest mokre..ale próbuj
Czymś tam się jeździ.. http://civic5g.pl/viewtopic.php?p=11131192