Honda minime d15b2 d16z6 dymi

Serce samochodu niedomaga ?
orlowski21
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 lip 2015, 19:07:31
Lokalizacja: kwidzyn

Honda minime d15b2 d16z6 dymi

#1

Post autor: orlowski21 »

witam wlasnie zmieniłem głowice na d16z6 jest po planowaniu wczoraj pierwszy raz po 2 tygodniowej przerwie od zmiany odpalilem auto ktore po chwili zaczęło dymic na niebiesko normalnie chmura dymu nigdy wczesniej tak nie miałem ze starą głowicą d15b2. nie śmierdzi spalonym olejem mocy ma więdzej niz miało z d15b2 mogę powiedzić że jakby 0.5x wiecej.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#2

Post autor: Laskosz »

Sam w to kiedyś nie wierzyłem, ale po zrobieniu głowicy może wypierdzieć pierścienie i zacząć brać olej. Ale to Ci zaczęło dymić tak na wolnych obrotach?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
orlowski21
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 lip 2015, 19:07:31
Lokalizacja: kwidzyn

#3

Post autor: orlowski21 »

poprostu auto stalo tak z zaozona glowica przez 2 tygodnie wczoraj odpalil i zacza kopcic dzis bylem sam to sprawdzic i po chwili przy gazowaniu zaczyna wczesniej tego nie bylo dziadek mowil ze stal odpalony przez 10 minut i dymil non stop.
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

Ciężko stwierdzić przez takie pisanie, ale wiele wskazuje na to że masz dół silnika do roboty. Może nagraj filmik jak to dymi
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
orlowski21
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 lip 2015, 19:07:31
Lokalizacja: kwidzyn

#5

Post autor: orlowski21 »

cholera wie mozliwe do tego dziwnie szelesci cos ale mocy wiecej niz bylo wczesniej na starej. mam gg 54663097
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#6

Post autor: Laskosz »

Ale ja nie mam gg, a w zamian za gg mam teraz lekką śrubę. Nagraj co się dzieje, albo zapytaj jakiegoś mechanika.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
orlowski21
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 lip 2015, 19:07:31
Lokalizacja: kwidzyn

#7

Post autor: orlowski21 »

dzownilem do dwoch jeden i drogi mowi ze prawdopodobnie uszczelniasze zaworowe

[ Dodano: Nie 12 Lip, 2015 23:58 ]
filmik
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#8

Post autor: Grzesieek »

Mogą być uszczelniacze. Możesz je wymienić bez zrzucania głowicy, koszt nie jest wielki (możesz wrzucić zamienniki Elringa) i zobaczysz jak będzie.
orlowski21
Żółtodziób
Posty: 5
Rejestracja: ndz 05 lip 2015, 19:07:31
Lokalizacja: kwidzyn

#9

Post autor: orlowski21 »

Tak więc zrobię bo już.jestem zdesperowany :/
Awatar użytkownika
Drix
Natchniony
Posty: 1961
Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
Wiek: 29

#10

Post autor: Drix »

Grzesieek pisze:Mogą być uszczelniacze. Możesz je wymienić bez zrzucania głowicy, koszt nie jest wielki (możesz wrzucić zamienniki Elringa) i zobaczysz jak będzie.
W jaki sposób się wymienia te uszczelniacze? ;>
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#11

Post autor: Laskosz »

Nie słuchajcie go. Wymiana uszczelniaczy na aucie to taka męka, że powinno to być uznane jako jedna z metod torturowania ludzi.
Ale jak już, to trzeba ściągnąć klawiaturę i mieć sprzęcik do dociskania sprężynek i wyciągania pestek z zaworów
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
arvish
Pełnoprawny User
Posty: 80
Rejestracja: ndz 03 kwie 2011, 18:36:33
Lokalizacja: Poznań

#12

Post autor: arvish »

musisz wymienić pierścienie i uszczelniacze zaworowe bo jak wymienisz jedno to puści drugie
ODPOWIEDZ