Jakie paramtry Alusa żeby tak lezał jak na przykładowym zdję
Jakie paramtry Alusa żeby tak lezał jak na przykładowym zdję
Jakich parametrów musi być Alus, żeby tak właśnie siedział na Civciu, tak jak na przykładowym zdjęciu:
Czyli jakie ET żeby nie tarło o ranty czy 16stka Alus będzie wystarczający? Czy ktoś może wie co to za alusy? (strzelam że to jakieś Volk'i).
Czyli jakie ET żeby nie tarło o ranty czy 16stka Alus będzie wystarczający? Czy ktoś może wie co to za alusy? (strzelam że to jakieś Volk'i).
- Kaliś
- Podwójny As
- Posty: 248
- Rejestracja: pn 13 paź 2014, 00:51:56
- Lokalizacja: Chojnice || Gdańsk
- Wiek: 31
- Kontakt:
Volki i JR'y są 6 ramienne. Rota ma 5 ramienną - Rota GTR. XXR ma 7 ramion.
Jest Coupeta jest okejka. :p
viewtopic.php?t=25146
viewtopic.php?t=25146
REGUŁA DOTYCZĄCA CIVICA 5 I 6 GENERACJI
DLA FELG 15", 16" i 17" średnicy ZALECANA SZEROKOŚĆ FELGI WYNOSI 6,5" LUB 7"
OFFSET:
Dla felg szerokości 6,5" - od 38 do 50
Dla felg szerokości 7" - od 40 do 50
Przy takich parametrach felga nie obciera o amortyzator, zawieszenie oraz nadkole niezależnie od obniżenia.
Rozmiary opon:
195/50R15; 195/55R15; 205/50R15
195/45R16; 205/45R16; 205/40R16; 215/40R16
205/40R17
INNE ROZMIARY FELG/OPON NA WŁASNE RYZYKO
Tyle w temacie
DLA FELG 15", 16" i 17" średnicy ZALECANA SZEROKOŚĆ FELGI WYNOSI 6,5" LUB 7"
OFFSET:
Dla felg szerokości 6,5" - od 38 do 50
Dla felg szerokości 7" - od 40 do 50
Przy takich parametrach felga nie obciera o amortyzator, zawieszenie oraz nadkole niezależnie od obniżenia.
Rozmiary opon:
195/50R15; 195/55R15; 205/50R15
195/45R16; 205/45R16; 205/40R16; 215/40R16
205/40R17
INNE ROZMIARY FELG/OPON NA WŁASNE RYZYKO
Tyle w temacie
OTO SHREK
green-ej1-by-nickooo-vt25890.htm
green-ej1-by-nickooo-vt25890.htm
Panie adminie ja już trochę spędziłem czasu nad przeglądaniem na stronach wzorca felunku JR3, Rota GTR i nie wiele znalazłem informacji dotyczących jak to się ma do Civica 5 gena jeżeli alus ma 16 cali (czy nie obciera o ranty, zwrotnice, czy trzeba kąty jakieś ekstremalne robić żeby mijało rant). Dla pewności warto zadać pytanie czy ktoś na takich na żywo nie jeździ i jak to się ma w praktyce. W tym poście trochę ciekawych kwestii zostało poruszone i jestem z wiedza do przodu
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Tylko, że u ciebie kolego jest zupełnie inny alus niż ten co mnie interesuje i z tego co patrze na te parametry to na 100 % będzie ocierać o tylne nadkole może nawet i przednie(bez przeróbek nadkoli się nie obejdzie w tych parametrach). Coś tam pewnie rolowałeś, albo i poszerzałeś tylne nadkola.
Tak więc dzięki za info, ale z tych parametrów nie skorzystam.
Tak więc dzięki za info, ale z tych parametrów nie skorzystam.
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
- Logan
- Administracja
- Posty: 1705
- Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Wiek: 33
- Kontakt:
Odniosłem się raczej do twojej prośby o wrzucanie zdjęć i opisywania jaka opona jakie kąty i jaka felga. A to wszystko znajdziesz w dziale "Nasze Auta", tylko trzeba poświęcić chwile i poczytać.TAKEDA pisze:Panie adminie ja już trochę spędziłem czasu nad przeglądaniem na stronach wzorca felunku JR3, Rota GTR i nie wiele znalazłem informacji dotyczących jak to się ma do Civica 5 gena jeżeli alus ma 16 cali (czy nie obciera o ranty, zwrotnice, czy trzeba kąty jakieś ekstremalne robić żeby mijało rant). Dla pewności warto zadać pytanie czy ktoś na takich na żywo nie jeździ i jak to się ma w praktyce. W tym poście trochę ciekawych kwestii zostało poruszone i jestem z wiedza do przodu
Po wycięciu rantów, nie trzeba malować, jedynie zabezpieczyć antykorozyjnym.
-
- Nałogowiec
- Posty: 637
- Rejestracja: śr 31 sie 2011, 17:49:24
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Dokładnie takLogan pisze:Po wycięciu rantów, nie trzeba malować, jedynie zabezpieczyć antykorozyjnym.
Moja biała perełka
viewtopic.php?t=22221
viewtopic.php?t=22221