Spóźniona reakcja wolnych obrotów
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Spóźniona reakcja wolnych obrotów
Powitać!
może spotkał się ktoś z czymś podobnym. Obroty na ciepłym silniku zachowują się jak na filmie
Podpowiedź
Obroty nie spadną kiedy auto się toczy. Trzymają się ciut wyżej, po całkowitym zatrzymaniu spadają. Kompa mam z automatu, nie przerobiony na manual, nie wiem czy ma to wpływ.
może spotkał się ktoś z czymś podobnym. Obroty na ciepłym silniku zachowują się jak na filmie
Podpowiedź
Obroty nie spadną kiedy auto się toczy. Trzymają się ciut wyżej, po całkowitym zatrzymaniu spadają. Kompa mam z automatu, nie przerobiony na manual, nie wiem czy ma to wpływ.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
czemu?gruszecky pisze:JA Cie Laskosz nie rozumiem
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
na pewno nie krokowiec. Jeszcze jedno. Jak zatkam wężyk który idzie z kolektora do odmy to jest ok
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Bląd 19 z racji tego że komp nie przerobiony na manual
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
W sumie nie wiem jak go sprawdzić. Po prostu odpiąć? Nie wywaliłby błędu jakby coś z nim było nie tak?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Miałem u siebie taki przypadek:
Auto rozgrzane stoi nieruchomo, wolne obroty prawidłowe okolice 750. obr/min.
Pchnąłem auto z górki na luzie z zapalonym, rozgrzanym silnikiem, który na postoju miały wartość 750 obr./min., po przekroczeniu 5 lub 10km/h tocząc się z górki nagle obroty podskakiwały samoczynnie w górę lekko powyżej 1000obr./min.
Żeby wyeliminować ten dziwny problem, żeby obroty samoczynnie nie wzrastały po przekroczeniu prędkości, czyściłem przepustnice, krokowca, zawór fitv, sprawdzałem nieszczelności itd itp.
Problem rozwiązał się dopiero wtedy gdy podmieniłem kompa P28 na oryginalnego europejskiego z manuala, mój poprzedni komp był z amerykańskiego EH9 (manual z tempomatem) i to on powodował te dziwne wzrastanie obrotów - wydaje mi się, że wszystkie "amerykańskie" lub "automatowe" kompy mają taką przypadłość.
Auto rozgrzane stoi nieruchomo, wolne obroty prawidłowe okolice 750. obr/min.
Pchnąłem auto z górki na luzie z zapalonym, rozgrzanym silnikiem, który na postoju miały wartość 750 obr./min., po przekroczeniu 5 lub 10km/h tocząc się z górki nagle obroty podskakiwały samoczynnie w górę lekko powyżej 1000obr./min.
Żeby wyeliminować ten dziwny problem, żeby obroty samoczynnie nie wzrastały po przekroczeniu prędkości, czyściłem przepustnice, krokowca, zawór fitv, sprawdzałem nieszczelności itd itp.
Problem rozwiązał się dopiero wtedy gdy podmieniłem kompa P28 na oryginalnego europejskiego z manuala, mój poprzedni komp był z amerykańskiego EH9 (manual z tempomatem) i to on powodował te dziwne wzrastanie obrotów - wydaje mi się, że wszystkie "amerykańskie" lub "automatowe" kompy mają taką przypadłość.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Zrobię podmianke na chwilę mojego starego kompa, dzięki za trop barnie, też podejrzewałem że tam może być przyczyna
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878