Gumy tylnych wahaczy i luzy na kierownicy

Coś puka i stuka? Trzeba to wymienić, a nie wiesz jak ?
Awatar użytkownika
Piecho
Forumowy As
Posty: 152
Rejestracja: śr 14 maja 2014, 23:22:14
Lokalizacja: Rypin/Olsztyn

Gumy tylnych wahaczy i luzy na kierownicy

#1

Post autor: Piecho »

Witam,
Można gdzieś za normalne pieniądze kupić gumy tylnych wahaczy czy mam szukać całych, nowych? Ile to powinno +/- wyjść? Sedan USDM jeśli to robi różnicę.

[ Dodano: Pon 13 Kwi, 2015 10:19 ]
Ok, doczytałem, że pewnie chodzi o tzw. cukierki.

Jakie odradzacie, co polecacie?

Przed wszystkim wezmę go na kanał i obejrzę, może nie tylko to jest do zrobienia.

Czuję, że przy większych prędkościach lekko pływa, kierownicy do końca swobodnie też nie mogę sobie puścić jak kiedyś - ale może to być też związane ze zmęczoną maglownicą.

Odnośnie maglownicy - nie cieknie, ale jak kupiłem była mokra i musiałem jakieś 200ml płynu dolać. Zimą czasem trochę popiszczała, teraz jest cisza. Teraz to zastanawiam się, czy te luzy na pewną są od niej, czy może drążki kierownicze? Jakiś prosty sposób by to sprawdzić? Czy ewentualnie można jakoś zniwelować te luzy bez wymiany maglownicy?

Rozumiem, że mogę spróbować trochę dokręcić tą śrubę? Nie wiem, czy będzie klucz z możliwością ustawienia momentu - więc na ile trochę? :D

Obrazek
barnie
Pełnoprawny User
Posty: 52
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 21:15:23
Lokalizacja: Sierpc

#2

Post autor: barnie »

doprowadź najpierw zawieszenie do kultury, ustaw zbieżność, a na samym końcu bierz się za maglownicę
mlodyruda
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: czw 25 paź 2012, 16:40:52
Lokalizacja: Radzymin

#3

Post autor: mlodyruda »

Co do ustawiania luzu na maglownicy to da rade bez zdejmowania jej??
bo cieżki tam dostęp jest
Japońce aż do śmierci :)
Awatar użytkownika
Drix
Natchniony
Posty: 1957
Rejestracja: pn 23 cze 2014, 22:19:12
Lokalizacja: Kraśnik / Lublin
Wiek: 29

#4

Post autor: Drix »

Na fb w grupie "szybkie pytania honda civic" był ten temat poruszony - byc może przez Ciebie :D
Natomiast jeśli nie to, tam pisali, że takie korygowanie luzu jest niebezpieczne, bo wystarczy delikatnie za mocno skręcić i może się tak stac, że na zakręcie zablokuje się kierownica..i wiadomo co dalej.
ODPOWIEDZ