Centralny zamek
Centralny zamek
Witam , jestem swiezym posiadaczem Hondy. troche probuje ja poprawiac no i zastanawiam sie nad zamkiem centralnym, poniewaz on jest i pilot tak samo tylko ze nie dziala, sprzedawca mowil ze trzeba zakodowac kluczyk i bedzie ok ale nie wiem jak to zrobic i czy w ogole to pomoze? prosze o pomoc bo otwieranie i zamykanie za kazdym razem dwoch drzwi jest troche uciazliwe
[ Dodano: Sob 14 Lut, 2015 23:25 ]
Nikt nie pomoze?
[ Dodano: Sob 14 Lut, 2015 23:25 ]
Nikt nie pomoze?
ale jak otwierasz z klucza drzwi to wszystkie się otwierają czy tylko te które otwierasz
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
czyli centralny nie dziala a nie pilot. w manualu znajdziesz podpowiedzi jak zrobic test co dlaczego nie dziala. strony od 920 chyba jak dobrze pamietam
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Układ centralnego blokowania drzwi jest uruchamiany za pomocą dwukierunkowych siłowników magnetycznych umieszczonych w drzwiach.
Przełączniki zamków mają dwa położenia: zamknięte i otwarte. Przełączniki te powodują zadziałąnie przekaźnika, który z kolei doprowadza napięcie do siłowników w drzwiach. W zależności od sposobu włączenia przekaźnik zmienia biegunowość, co umożliwia alternatywne wykorzystanie dwóch części obwodu, jako zasilającej ( dodatniej) i łączącej z masą (ujemnej)
nie opisuję jak zdemontować boczki czy dostać się do skrzynki bezpieczników, bo zakładam że sobie poradzisz
Najpierw zawsze należy sprawdzić zabezpieczenie obwodu. W niektórych wersjach samochodu zastosowano połączenie przerywaczy obwodu i bezpieczników.
Przy włączonym silniku użyj przełączników zamka drzwi w obu kierunkach ( położenia otwarte i zamknięte). Sprawdź czy słyszysz delikatne kliknięcie działającego przekaźnika.
Jeśli nie słychać wspomnianego kliknięcia, sprawdź czy na przełącznikach jest napięcie. Jeśli nie ma napięcia, sprawdź przewody między zespołem bezpieczników i przełącznikami, czy nie ma zwarcia lub przerw.
Jeśli jest napięcie na przełączniku, ale nie słychać kliknięcia przekaźnika, sprawdź czy nie ma przerwy na przełączniku. Wymień przełącznik, jeśli w jednym z jego położeń jest przerwa.
Jeśli nie ma przerwy na przełączniku i nie słychać kliknięcia, sprawdź czy nie ma przerwy na przewodach łączących przekaźnik z przełącznikiem.
Jeśli do przełącznika doprowadzone jest napięcie z przełącznika, lecz nie przekazuje on napięcia do siłowników, sprawdź czy nie ma przerwy w połączeniu przekaźnika z masą.
Jeśli nie pracuje jeden z siłowników, sprawdź napięcie na siłowniku podczas działania przełącznika. Jeden przewód powinien być pod napięciem w położeniu zamkniętych drzwi przełącznika, zaś drugi otwartych.
Jeśli na nie działającym siłowniku jest napięcie, trzeba go wymienić.
Jeśli natomiast na nie działającym siłowniku nie ma napięcia od strony wiązki przewodów, należy sprawdzić czy nie ma przerwy lub zwarcia w przewodzie miedzy siłownikiem i przekaźnikiem.
Często zdarza się, że pękają przewody wiązki łączącej nadwozie z drzwiami . Otwieranie i zamykanie drzwi powoduje zmęczenie materiału i pękanie przewodów.
Może to pomoże
Przełączniki zamków mają dwa położenia: zamknięte i otwarte. Przełączniki te powodują zadziałąnie przekaźnika, który z kolei doprowadza napięcie do siłowników w drzwiach. W zależności od sposobu włączenia przekaźnik zmienia biegunowość, co umożliwia alternatywne wykorzystanie dwóch części obwodu, jako zasilającej ( dodatniej) i łączącej z masą (ujemnej)
nie opisuję jak zdemontować boczki czy dostać się do skrzynki bezpieczników, bo zakładam że sobie poradzisz
Najpierw zawsze należy sprawdzić zabezpieczenie obwodu. W niektórych wersjach samochodu zastosowano połączenie przerywaczy obwodu i bezpieczników.
Przy włączonym silniku użyj przełączników zamka drzwi w obu kierunkach ( położenia otwarte i zamknięte). Sprawdź czy słyszysz delikatne kliknięcie działającego przekaźnika.
Jeśli nie słychać wspomnianego kliknięcia, sprawdź czy na przełącznikach jest napięcie. Jeśli nie ma napięcia, sprawdź przewody między zespołem bezpieczników i przełącznikami, czy nie ma zwarcia lub przerw.
Jeśli jest napięcie na przełączniku, ale nie słychać kliknięcia przekaźnika, sprawdź czy nie ma przerwy na przełączniku. Wymień przełącznik, jeśli w jednym z jego położeń jest przerwa.
Jeśli nie ma przerwy na przełączniku i nie słychać kliknięcia, sprawdź czy nie ma przerwy na przewodach łączących przekaźnik z przełącznikiem.
Jeśli do przełącznika doprowadzone jest napięcie z przełącznika, lecz nie przekazuje on napięcia do siłowników, sprawdź czy nie ma przerwy w połączeniu przekaźnika z masą.
Jeśli nie pracuje jeden z siłowników, sprawdź napięcie na siłowniku podczas działania przełącznika. Jeden przewód powinien być pod napięciem w położeniu zamkniętych drzwi przełącznika, zaś drugi otwartych.
Jeśli na nie działającym siłowniku jest napięcie, trzeba go wymienić.
Jeśli natomiast na nie działającym siłowniku nie ma napięcia od strony wiązki przewodów, należy sprawdzić czy nie ma przerwy lub zwarcia w przewodzie miedzy siłownikiem i przekaźnikiem.
Często zdarza się, że pękają przewody wiązki łączącej nadwozie z drzwiami . Otwieranie i zamykanie drzwi powoduje zmęczenie materiału i pękanie przewodów.
Może to pomoże
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
na zdrowie
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad