D15Z1 wiele problemów...

muodyone
Żółtodziób
Posty: 8
Rejestracja: ndz 24 sie 2014, 11:54:15
Lokalizacja: Warszawa

D15Z1 wiele problemów...

#1

Post autor: muodyone »

Witam,
chcialem przedstawic i poradzic sie u was przyczyn tych problemów:

1. na włączonych światłach mam normalnie ladnie 0.9-1 tys obrotow, natomiast gdy je wylacze mam juz mniej niz 600.

2. spalony bezpiecznik backup. w momencie wsadzenia dobrego same wlaczaja sie postojowki.

3. padajacy od czasu do czasu akumulator (nie chodzi o mrozy) aku nowy, alter tez dobrze laduje

4. slabe ogrzewanie, rury od chlodnicy bardzo cieple

5. szarpanie miedzy 2-3 tys obrotow przy malym gazie, doda sie wiecej idzie normalnie

6. przy ruszaniu na polsprzegle pyrkota strasznie :s tzn obroty sa rowne ale chodzi cos ala traktor

Pomocy, bo niedlugo mnei ta hanka wykonczy :<
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: syndicate »

co do 1, to pewnie alternator nie wyrabia

edit: myślałem, że mi się coś porąbało, ale jak gruszecky niżej pisze, że ok, to ok
Ostatnio zmieniony czw 08 sty 2015, 10:38:01 przez syndicate, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#3

Post autor: gruszecky »

Witam świeżego posiadacza D15Z1 z tego co widzę;] jako stary posiadacz tegoż, znam każdą z tych bolączek poza 2. :

1. syndicate ma rację, chodzi o alternator, a konkretniej i regulator napięcia który znajduje się przy alternatorze.
2. Dziwne, coś masz z instalacją, co ma związek z
3. niechcianym poborem prądu-udaj się do elektryka który ma miernik-niech pomierzy pobór na wyłączonym-powinien być chyba pare dziesiątych Ampera czy coś takiego z uwagi na podtrzymanie. Na 99% masz coś z zakresu elektryki pociągnięte na krótko.
4. Zdemontuj schowek pasażera, potem taką blaszkę i potem zobaczysz takie białe ustrojstwa-zdemontuj to, przeczyść, wyjmij liście i zobacz czy nagrzewnica nie jest uszkodzona-to plastik więc mogą tam się dziac cuda. Nie jest to rocket sience-poradzisz sobie
5. Przyzwyczaj się, tak działa Twój vtec-e w połączeniu z EGRem. Po prostu przełącza fazy. Niestety latem będzie wkurzać jeszcze bardziej bo częściej się EGR otwiera;).Jak to mówią-ten typ tak ma
6. Hmmm pewnie masz zwyczajną nieszczelność gdzieś na wydechu :gunsmilie:
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
muodyone
Żółtodziób
Posty: 8
Rejestracja: ndz 24 sie 2014, 11:54:15
Lokalizacja: Warszawa

#4

Post autor: muodyone »

ale z tym pyrkotaniem nie chodzi o tlumik, tylko o prace silnika
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#5

Post autor: gruszecky »

tylko tak myślisz
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

#6

Post autor: Kub@ »

Podepne sie pod temat. Tez mam D15Z1 i chce wlozyc wtrysk z D15B7 i tylko jak teraz rozwiazac problem z egr. Jak go zlikwidowac ?
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#7

Post autor: gruszecky »

wtrysk? masz na myśli układ dolotowy? Zaślep EGR, w gowicy ma chyba okrągły otwór a nawet nie jestem pewien czy uszczelka która będziesz miał pod kolektor d15b7 nie uszczelni tego otworu sama. Resztę instalacji usuwasz, Pobaw się z podciśnieniami (ja to robiłem w 2007 roku i w dodatku nie sam, także już nie pamiętam) a jak zostaną jakies ekstra to je zaslep. Wtryski muszą zostać Twoje czyli 190 ccm
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
kamil588
Podwójny As
Posty: 254
Rejestracja: sob 27 kwie 2013, 21:12:38
Lokalizacja: Małkinia

#8

Post autor: kamil588 »

Ten klekot moze przez zbyt duze luzy zaworowe?
ODPOWIEDZ