Nie załacza sie v-tec silnik D15Z3
Nie załacza sie v-tec silnik D15Z3
Witam mam problem z moja hania
problem polega na tym ze v-tec sie nie załacza ,wkreci sie max do 4,5-5 tys obrotów i powinien załaczyc sie v-tec a tu dupa przerywa i szarpie autem
nie wiem co jest grane moze ktos cos doradzi..[/b]
problem polega na tym ze v-tec sie nie załacza ,wkreci sie max do 4,5-5 tys obrotów i powinien załaczyc sie v-tec a tu dupa przerywa i szarpie autem
nie wiem co jest grane moze ktos cos doradzi..[/b]
odepnij zawór i zobacz czy coś się zmieni
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
po odpiecu nic nie dało dalej to samo
[ Dodano: Sob 10 Sty, 2015 ]
własie nie bo jak kupiłem auto to v-tec fajnie działał i załaczał sie dopiero od 4.5 tys obrótów i do odciecia szedł czyli do 8.5 tys obrotów a teraz do 4 5 tys obrotów i przerywa i szarpie autem
czysciłem cały mechanizm tego zaworu v-tec ,silniczek krokowy tez i ic nie dało...
![:/ :/](./images/smilies/kwasny.gif)
[ Dodano: Sob 10 Sty, 2015 ]
własie nie bo jak kupiłem auto to v-tec fajnie działał i załaczał sie dopiero od 4.5 tys obrótów i do odciecia szedł czyli do 8.5 tys obrotów a teraz do 4 5 tys obrotów i przerywa i szarpie autem
czysciłem cały mechanizm tego zaworu v-tec ,silniczek krokowy tez i ic nie dało...
skoro odpiąłeś zawór vtec i nic się nie zmieniło, to się nie czepiaj VTECa
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
ale co wy panowie dyskutujecie, przecież widzicie że mu się vtec-e załączał na 4,5k rpm, to chyba oczywiste że tu nie ma żadnej dyskusji, gdyż kolega ma wyjątkowy jedyny silnik na świecie i nikt inny takiego nie ma więc nie możemy pomóc.
Albo możemy-uświadomić Cię, że nigdy nie włączał Ci się vtec na 4 ani 4,5k rpm. Twój silnik to vtec-e. d15z3 na bloku. VTEC-E na kapie zaworowej. Co to oznacza? Że faza auto nie jedzie szybciej na wyższych obrotach, tylko wolniej na niskich. Silnik który zdobył wiele nagród w swoim czasie za bardzo niskie spalanie.
12 zaworów pracuje do ok 3tys obrotów, powyżej tej wartości włączają się dodatkowe 4 i pracuje 16 zaworów. Koniec pieśni.
D15Z3 nie ma VTECa - ma VTEC-E. Powyżej 3tysi nic się nie dzieje. Poza dobrym samopoczuciem kierowcy.
9lat temu zaczynałem z tym samym silnikiem i myślałem podobnie do Ciebie więc uwierz mi-wiem co mówię![gunsmilie :gunsmilie:](./images/smilies/gunsmilie.gif)
Aha-masz rozwalony obrotomierz albo nei wiem. te silniki powyżej 6,8k rpm nie generują mocy. I to się może zgadzać.
Gdy jest problem z silnikiem ,komputer przechodzi w tryb serwisowy i nie pozwala przekroczyć 3tys obr/min.
W Twoim silniku domyślnie vtec włącza się ok 3tys obr./min. Czyli te wartości nam się pokrywają tylko u Ciebie jest kopsnięte o 1,5tys obr/min do przodu.
Albo możemy-uświadomić Cię, że nigdy nie włączał Ci się vtec na 4 ani 4,5k rpm. Twój silnik to vtec-e. d15z3 na bloku. VTEC-E na kapie zaworowej. Co to oznacza? Że faza auto nie jedzie szybciej na wyższych obrotach, tylko wolniej na niskich. Silnik który zdobył wiele nagród w swoim czasie za bardzo niskie spalanie.
12 zaworów pracuje do ok 3tys obrotów, powyżej tej wartości włączają się dodatkowe 4 i pracuje 16 zaworów. Koniec pieśni.
D15Z3 nie ma VTECa - ma VTEC-E. Powyżej 3tysi nic się nie dzieje. Poza dobrym samopoczuciem kierowcy.
9lat temu zaczynałem z tym samym silnikiem i myślałem podobnie do Ciebie więc uwierz mi-wiem co mówię
![gunsmilie :gunsmilie:](./images/smilies/gunsmilie.gif)
Aha-masz rozwalony obrotomierz albo nei wiem. te silniki powyżej 6,8k rpm nie generują mocy. I to się może zgadzać.
Gdy jest problem z silnikiem ,komputer przechodzi w tryb serwisowy i nie pozwala przekroczyć 3tys obr/min.
W Twoim silniku domyślnie vtec włącza się ok 3tys obr./min. Czyli te wartości nam się pokrywają tylko u Ciebie jest kopsnięte o 1,5tys obr/min do przodu.