D13b2 nie trzyma obrotów, ssanie włącza się po chwili
-
- Żółtodziób
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 25 mar 2013, 15:08:25
- Lokalizacja: Gorlice
D13b2 nie trzyma obrotów, ssanie włącza się po chwili
Witam.
Mam problem z moim d13b2, mianowice po odpaleniu nie ważne że na pb czy na lpg ssanie włącza sie dopiero po około minucie, wcześniej ma 900rpm. a jak sie włączy to ma 1500, gdy zdejme wężyk z nastawnika przepustnicy ma 2000 tys. Drugi problem to gaśnięcie lub niskie obroty ale nie zaraz po wyłączeniu ssania tylko gdy silnik ''już łapie temperature pracy, jest w miare ciepły" objaw ten jest zarówno na pb i lpg. Gdy silnik sie pożadnie nagrzeje na trasie nie ma żadnych problemów. Krokowiec wyczyszczony, wężyki podciśnień sprawdzone na oko, trzy wymieniłem bo były sparciałe i nieszczelne po czym robiłem reset kompa według poradnika. Membrana reduktora tyle co wymieniona i gaz wyregulowany. Civic ma 270 tys przebiegu z czego 170 na gazie i nigdy nie było z nim problemów.
Jeszcze zapytam czy silnik ma jakieś ''fazy pracy'' w sensie że na ssaniu jest jakiś jeden obieg podciśnień, gdy sie nagrzewa inny i gdy jest już ciepły inny? Wtedy wiedział bym mniej więcej gdzie szukać.
Mam problem z moim d13b2, mianowice po odpaleniu nie ważne że na pb czy na lpg ssanie włącza sie dopiero po około minucie, wcześniej ma 900rpm. a jak sie włączy to ma 1500, gdy zdejme wężyk z nastawnika przepustnicy ma 2000 tys. Drugi problem to gaśnięcie lub niskie obroty ale nie zaraz po wyłączeniu ssania tylko gdy silnik ''już łapie temperature pracy, jest w miare ciepły" objaw ten jest zarówno na pb i lpg. Gdy silnik sie pożadnie nagrzeje na trasie nie ma żadnych problemów. Krokowiec wyczyszczony, wężyki podciśnień sprawdzone na oko, trzy wymieniłem bo były sparciałe i nieszczelne po czym robiłem reset kompa według poradnika. Membrana reduktora tyle co wymieniona i gaz wyregulowany. Civic ma 270 tys przebiegu z czego 170 na gazie i nigdy nie było z nim problemów.
Jeszcze zapytam czy silnik ma jakieś ''fazy pracy'' w sensie że na ssaniu jest jakiś jeden obieg podciśnień, gdy sie nagrzewa inny i gdy jest już ciepły inny? Wtedy wiedział bym mniej więcej gdzie szukać.
Ostatnio zmieniony śr 26 lis 2014, 15:16:30 przez Lukasoon21, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Żółtodziób
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 25 mar 2013, 15:08:25
- Lokalizacja: Gorlice
-
- Żółtodziób
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 25 mar 2013, 15:08:25
- Lokalizacja: Gorlice
-
- Żółtodziób
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 25 mar 2013, 15:08:25
- Lokalizacja: Gorlice
-
- Żółtodziób
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 25 mar 2013, 15:08:25
- Lokalizacja: Gorlice