![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
problem z silnikiem d16v1
problem z silnikiem d16v1
witam jak w temacie mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia w silniku D16V1 civic 7g zmienilem plyn w chłodnicy otworzylem nagrzewnice i sposcilem plyn zalalem nowym plynem chlodnice pod sam korek pozniej zbiorniczek wyrównawczy do poziomu max i odpalilem auto i czekalem az wlacza sie wiatraki motor zlapal temp 90 stopni i w srodku bylo goraco po wlaczeniu nawiewu nie ma nigdzie odpowietrznika na glowicy ani na bloku z tego co zdazylem sie dowiedziec to odpowietrza uklad sie sam a problem jest w tym ze jezdze tak dwa tyg i caly czas bulgocze mi w nagrzewnicy zmienilem wczoraj korek od chlodnicy na nowy i nic dalej bulgocze tzn ze jest zapowietrzona nagrzewnica oleju nie ma w wodzie ani wody w oleju auto nie kopci na bialo ani nie skacze temp na maxa wiec wykluczam uszczelke pod glowica. Ma ktos jakis pomysł
?? pozdrawiam
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
sluchaj mi wlasnie niedawno walnela uszczelka pod czapka a pierwszy objaw to dostawanie sie spalin do ukladu chlodzenia. wlacz silnik i odkrec korek i sproboj odpowietrzyc i zobacz czy caly czas beda isc bomble w miare systematycznie po 1 bablu jeslei tak to masz uszczelke jezeli nie to popatrz na rury czy gdzies nie cieknie, ubywa Ci plynu chlodzacego ?