d13b2 umarł :(
d13b2 umarł :(
Witam! niestety moje małe cudo d13b2 upadlo silnik staną i ratunkiem i jedynym wyjsciem dla mnie jest wlozenie drugiego takiego lub swap na wiekszy motor... dzis niedaleko siebie znalazlem motor 1.4 ktory zasilany jest jednym punktem i mam takie pytanie czy istnieje mozliwosc iz slupek silnika 1.4 zgra sie z moja skrzynia biegów i druga rzecz to czy istnieje mozliwosc iz pracowal by z moim osprzetem z 1,3 i czy dalo by rade silnik 1,4 zasilac gaznikiem jak w 1,3. bawil sie ktos w cos takiego lub slyszał cos o takim modzie? Z góry dziekuje o jakie kolwiek info
ogladałem go na szrocie i stal z nie kompletnym dolotem i wydawalo mi sie ze byl on na jedno punkcie ale ok jezeli nie mial jedno punktu to jaki .
napewno 1,4 ktory widzialem to byl d14 a dalej juz zapomnialem... ale czy wogole ten 1,4 da rade podpiac go pod gaznik czy wogole moje kolektory spasuja do 14?
napewno 1,4 ktory widzialem to byl d14 a dalej juz zapomnialem... ale czy wogole ten 1,4 da rade podpiac go pod gaznik czy wogole moje kolektory spasuja do 14?
- bartholomew982
- Berbeć
- Posty: 34
- Rejestracja: pn 02 lis 2009, 13:49:15
- Lokalizacja: Wiślinka
Nie wirm jak tu ale jak chcialem cos podibnego rzezbic tylko na pofstawie d15b2 to moj blok mial jesli dobrze pamiwtam 207mm a ten drugi 213 przezco kont wałka w stosunku bo walu zmienial sie o 3 stopnie. Wiec nie wiem jak jest w Twoim przypadku ale cos takiego moze wystepowac a to sa niepotrzebne koszty. Wez orginal blok na orginal gratach bedzie ci latwiej i taniej. Bloki d13 kosztuja grosze
Masz kilka opcji.
1. Kupujesz sam blok od d13 i podmieniasz, wszystko pięknie, tanio i seryjnie.
2. Kupujesz jakikolwiek silnik z Dserii, byle SOHC, montujesz go i zostawiasz swój osprzęt + montujesz pompkę elektryczną - Duże koszta, jeździ prawie jak 1.3. Nie warto
3. Poszukaj jakiegoś d15b7 z wiązką i to swapuj. Koszta większe, ale opłacalny zabieg i można się dalej rozwijać.
Ps. Powiedz mi, jakim cudem zabiłeś tą nieśmiertelną jednostkę?
1. Kupujesz sam blok od d13 i podmieniasz, wszystko pięknie, tanio i seryjnie.
2. Kupujesz jakikolwiek silnik z Dserii, byle SOHC, montujesz go i zostawiasz swój osprzęt + montujesz pompkę elektryczną - Duże koszta, jeździ prawie jak 1.3. Nie warto
3. Poszukaj jakiegoś d15b7 z wiązką i to swapuj. Koszta większe, ale opłacalny zabieg i można się dalej rozwijać.
Ps. Powiedz mi, jakim cudem zabiłeś tą nieśmiertelną jednostkę?
Też mnie to zastanawiaAntos pisze:
Ps. Powiedz mi, jakim cudem zabiłeś tą nieśmiertelną jednostkę?
Suzuki Swift
viewtopic.php?f=26&t=27583
viewtopic.php?f=26&t=27583
tak jak radzicie tak zrobie, raczejwloze d13 bo swap nie za specjalnie mi sie w niej oplaca... kupilem ja 4 miesiace temu za 1000 zł strasznie zaniedbana, naprawy jej u popredniego wlasciciela wszystko na sztuke i odpierdol, blacha jak o taka cala troszke nadgnity próg od kierowcy i mala dziurka w lewym nadkolu podloga latana i przód powypadkowy zrobiony na odpierdol, ale pomimo jej wad zawsze chcialem miec ten model civika i kupiłem a co do silnika tez bylo cos kombinowane bo przy kupnie miala przebieg 170 tys a na pokrywie rorzadu bylo namazane 220 tys i tez jak kazdy wie to japonczyk paka sie rozleci a silnik wytrzyma, niestety tydzien temu zaczelo w nim cos (panewka) stukac miedzy 3 a 4 tys obrotów na stukaniu przejechalem pare kilometrow wracaja z pracy przed domem jakis kilometr zaczoł piszecz silnik ale jaklos dojechałem . po zgaszeniu na drugi dzien rozrusznik nie byl juz w stanie ruszyc silnika niestety
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie