Nowe zegary oszukują ?

Sebek Rally
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
Lokalizacja: Olsztyn

Nowe zegary oszukują ?

#1

Post autor: Sebek Rally »

Mam taki problem. Zamontowałem zegary moman (konkretnie ten model http://moman.pl/honda-civic-1992-1995-- ... 36261.html). Zrobiłem jazdę próbną po montażu i wydaje mi się że coś jest nie tak. Auto odcina mi w.g. zegarów przy 8000 obr.
Dwa pytania. Czy komuś przydarzyło się aby nowe (nie oryginalne) zegary oszukiwały ?
I czy ktoś może dokładnie określić od ilu załącza się V-tec w b16a2 i przy ilu jest odcięcie?... aby mieć pewność co do tych moich zegarów?
Awatar użytkownika
syndicate
Nałogowiec
Posty: 856
Rejestracja: czw 04 wrz 2014, 00:48:02
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: syndicate »

1. strona nie istnieje
2. może musisz ustawić obroty

EDIT: już z przyzwyczajenia chciałem pisać o regulowaniu obrotów przy gaźniku, jak przy D13... sry

ale popraw link
Sebek Rally
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
Lokalizacja: Olsztyn

#3

Post autor: Sebek Rally »

Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2686
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#4

Post autor: Laskosz »

Ale Ty montowałeś te tarcze czy kupiłeś całe zegary z zamontowanymi indiglo?
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Sebek Rally
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
Lokalizacja: Olsztyn

#5

Post autor: Sebek Rally »

Ja montowałem.
Awatar użytkownika
Logan
Administracja
Posty: 1661
Rejestracja: wt 27 lis 2012, 22:02:58
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 33
Kontakt:

#6

Post autor: Logan »

Zdejmowałeś wskazówki? Może same tarcze przekłamują?
Sebek Rally
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
Lokalizacja: Olsztyn

#7

Post autor: Sebek Rally »

Nie zdejmowałem wskazówek.
Sebek Rally
Żółtodziób
Posty: 10
Rejestracja: wt 03 cze 2014, 14:33:05
Lokalizacja: Olsztyn

#8

Post autor: Sebek Rally »

Dziś rozebrałem zegary i jednak okazało się że nowe zegary są źle wyskalowane i nie pokrywają się z obrotami w liczniku fabrycznym. Do obrotów 3000 jeszcze jest ok się powyżej zaczynają się przesuwać. Przy 8000 jest przesunięcie ok 200-300 obr/min.
ODPOWIEDZ