LPG D13

Serce samochodu niedomaga ?
_HaN_
Berbeć
Posty: 47
Rejestracja: wt 30 paź 2012, 22:23:55
Lokalizacja: SBE

LPG D13

#1

Post autor: _HaN_ »

Siemka, to znowu ja :D i kolejny problem tym razem z gazem. Nagrzewam sobie samochód ładnie, potem przełączam na gaz, wszystko jest gitara, po 2km nie ma wolnych obrotów, po dodaniu gazu silnik przerywa i "pluje" jak wejdzie na wyższe obroty to jedzie normalnie, wrzucam następny beig znowu jest plucie i jedzie i tak wkoło. Jakieś propozycje ?
Antos
Berbeć
Posty: 42
Rejestracja: śr 26 mar 2014, 09:39:14
Lokalizacja: Łódź - Górna

#2

Post autor: Antos »

Na benzynie wszystko jest OK? Problem pojawił się nagle, czy jak?
Gdzie zakładałeś gaz. Bo często właśnie potrafią coś pochrzanić przy gaźniku i są jaja z wolnymi obrotami na gazie.
Przy reduktorze masz pokrętło od wolnych na LPG. Odkręcaj śrubę aż zaczną rosnąć obroty, wtedy skręć o pełen obrót. Powinno pomóc.
_HaN_
Berbeć
Posty: 47
Rejestracja: wt 30 paź 2012, 22:23:55
Lokalizacja: SBE

#3

Post autor: _HaN_ »

Na benzynie wszystko jest malina. Gaz wcześniej działał bez zarzutu, nie wiem gdzie był zakładany bo kupiłem juz z gazem, ale jak mówie normalnie jeździła na gazie. Od jakiegos tygodnia jej sie to zaczęło dziać, regulowałem wolne obroty, ciśnienie gazu itd i jak sie przełączy na gaz to tak jak mówie przez pierwsze 2km po pzełączeniu wszystko jest elegancko - trzyma wolne, normalnie sie wkręca a po 2km pada - nie ma wolnych i pluje zamiast jechac ;/
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#4

Post autor: Walnuts.inc »

Skoro wszystko wcześniej działało dobrze to podejrzewałbym rzeczy które nie były sprawdzane od kupna czyli pewnie świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec, reduktor gazu.

Kręcenie i regulowanie jak wcześniej było dobrze jak dla mnie to złe rozwiązanie, szukałbym elementu który zaczyna wariować.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
ArTuRoSL
Żółtodziób
Posty: 8
Rejestracja: pt 19 wrz 2014, 00:07:53
Lokalizacja: Ruda Śląska

#5

Post autor: ArTuRoSL »

stawiam na reduktor miałem podobnie w golfie ;)


logiczne że jezeli jedzie normalnie na PB to świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec nie maja nic do tego :kid:
_HaN_
Berbeć
Posty: 47
Rejestracja: wt 30 paź 2012, 22:23:55
Lokalizacja: SBE

#6

Post autor: _HaN_ »

Palec, kopułka, kable, świece wszystko nowe.
kunik91
Pełnoprawny User
Posty: 88
Rejestracja: czw 11 sie 2011, 17:17:45
Lokalizacja: częstochowa

#7

Post autor: kunik91 »

przy pokrywie filtra powietrza jest zawór który przy zimnym silniku otwiera sie i ciągnie ciepłe powietrze z kolektora wydechodego a jak sie zagrzejez silnik to zamyka go i powietrze leci ze zderzaka, zmienia sie wtedy skład mieszanki i chodzi do dupy:) odłącz przewód zamykający i sprawdz:)

ps. kable i świece mają znaczenie bo na lpg iskra jest słabsza;)
ODPOWIEDZ