LPG D13
LPG D13
Siemka, to znowu ja i kolejny problem tym razem z gazem. Nagrzewam sobie samochód ładnie, potem przełączam na gaz, wszystko jest gitara, po 2km nie ma wolnych obrotów, po dodaniu gazu silnik przerywa i "pluje" jak wejdzie na wyższe obroty to jedzie normalnie, wrzucam następny beig znowu jest plucie i jedzie i tak wkoło. Jakieś propozycje ?
Na benzynie wszystko jest OK? Problem pojawił się nagle, czy jak?
Gdzie zakładałeś gaz. Bo często właśnie potrafią coś pochrzanić przy gaźniku i są jaja z wolnymi obrotami na gazie.
Przy reduktorze masz pokrętło od wolnych na LPG. Odkręcaj śrubę aż zaczną rosnąć obroty, wtedy skręć o pełen obrót. Powinno pomóc.
Gdzie zakładałeś gaz. Bo często właśnie potrafią coś pochrzanić przy gaźniku i są jaja z wolnymi obrotami na gazie.
Przy reduktorze masz pokrętło od wolnych na LPG. Odkręcaj śrubę aż zaczną rosnąć obroty, wtedy skręć o pełen obrót. Powinno pomóc.
Na benzynie wszystko jest malina. Gaz wcześniej działał bez zarzutu, nie wiem gdzie był zakładany bo kupiłem juz z gazem, ale jak mówie normalnie jeździła na gazie. Od jakiegos tygodnia jej sie to zaczęło dziać, regulowałem wolne obroty, ciśnienie gazu itd i jak sie przełączy na gaz to tak jak mówie przez pierwsze 2km po pzełączeniu wszystko jest elegancko - trzyma wolne, normalnie sie wkręca a po 2km pada - nie ma wolnych i pluje zamiast jechac
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Skoro wszystko wcześniej działało dobrze to podejrzewałbym rzeczy które nie były sprawdzane od kupna czyli pewnie świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec, reduktor gazu.
Kręcenie i regulowanie jak wcześniej było dobrze jak dla mnie to złe rozwiązanie, szukałbym elementu który zaczyna wariować.
Kręcenie i regulowanie jak wcześniej było dobrze jak dla mnie to złe rozwiązanie, szukałbym elementu który zaczyna wariować.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
przy pokrywie filtra powietrza jest zawór który przy zimnym silniku otwiera sie i ciągnie ciepłe powietrze z kolektora wydechodego a jak sie zagrzejez silnik to zamyka go i powietrze leci ze zderzaka, zmienia sie wtedy skład mieszanki i chodzi do dupy:) odłącz przewód zamykający i sprawdz:)
ps. kable i świece mają znaczenie bo na lpg iskra jest słabsza;)
ps. kable i świece mają znaczenie bo na lpg iskra jest słabsza;)