Witam.Potrzebuje pomocy.Zaczne moze od poczatku.
Kupiłem Civica z padnietym d15b7 (uszczelka pod głowica).Poszukałem troche info w necie i zdecydowałem sie na d16y3(podobno osprzet pasuje wiec kupiłem goły słupek)
Zmiana przebiegła bez wiekszych problemów.wszystko ładnie pieknie.
I przy odpaleniu problem a mianowicie-
silnik odpala i odrazu wkreca sie na obroty tak sam z siebie
gdy mija 3tys/min dzwiek zmienia sie tak jakby wystepowało spalanie stukowe(odrazu go gasze bo kreci sie wyzej) i tak za kazdym razem.
Teraz tak-
sprawdziłem rozrzad i zapłon-sam i pózniej z dwoma mechanikami kazdy z osobna
prowziorycznie wyczysciłem krokowca
sprawdziłem swiece i kable i są ok.
Pomyslałem,że zasysa lewe powietrze-wykreciłem kolektor sprawdziłem wszystkie wezyki i jestem pewien ze nie pobiera lewego.Wiec czemu tak sie dzieje? Mam wiec takie pytanie-
moze powinienem uzyc kompa i osprzetu z y3??? Czy tych dwóch speców mogło sie tak samo pomylic? Jakies sugestie co jeszcze sprawdzic? POMOCY.
D15b7 swap na D16y3 i problem
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 23 wrz 2014, 17:18:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Berbeć
- Posty: 35
- Rejestracja: śr 31 lip 2013, 00:36:15
- Lokalizacja: Łódź
-
- Żółtodziób
- Posty: 3
- Rejestracja: wt 23 wrz 2014, 17:18:51
- Lokalizacja: Warszawa
Linke odpiałem całkiem i to samo.A takie pytanie-zakładając,że czujnik połozenia przepustnicy sie zepsół to mozliwe,że tak sie zachowuje?W takim przypadku komp dostaje sygnał,że przepustnica otwarta dawkuje wiecej paliwa i obroty rosna?Jesli tak może byc to jutro bądż pojutrze podmienie przepustnice.Robiłem reset i tez nic.Nie mam już sił...