D15b7 swap na D16y3 i problem

Serce samochodu niedomaga ?
piotrek0786
Żółtodziób
Posty: 3
Rejestracja: wt 23 wrz 2014, 17:18:51
Lokalizacja: Warszawa

D15b7 swap na D16y3 i problem

#1

Post autor: piotrek0786 »

Witam.Potrzebuje pomocy.Zaczne moze od poczatku.
Kupiłem Civica z padnietym d15b7 (uszczelka pod głowica).Poszukałem troche info w necie i zdecydowałem sie na d16y3(podobno osprzet pasuje wiec kupiłem goły słupek)
Zmiana przebiegła bez wiekszych problemów.wszystko ładnie pieknie.
I przy odpaleniu problem a mianowicie-
silnik odpala i odrazu wkreca sie na obroty tak sam z siebie
gdy mija 3tys/min dzwiek zmienia sie tak jakby wystepowało spalanie stukowe(odrazu go gasze bo kreci sie wyzej) i tak za kazdym razem.
Teraz tak-
sprawdziłem rozrzad i zapłon-sam i pózniej z dwoma mechanikami kazdy z osobna
prowziorycznie wyczysciłem krokowca
sprawdziłem swiece i kable i są ok.
Pomyslałem,że zasysa lewe powietrze-wykreciłem kolektor sprawdziłem wszystkie wezyki i jestem pewien ze nie pobiera lewego.Wiec czemu tak sie dzieje? Mam wiec takie pytanie-
moze powinienem uzyc kompa i osprzetu z y3??? Czy tych dwóch speców mogło sie tak samo pomylic? Jakies sugestie co jeszcze sprawdzic? POMOCY.
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1660
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#2

Post autor: Grzybohun »

Ja mam w aucie d16y3 na kompie p06 i bylo bez problemow... Moze linke od gazu za mkcno baciagnales albo cos takiego...
Piotrek-LDZ
Berbeć
Posty: 35
Rejestracja: śr 31 lip 2013, 00:36:15
Lokalizacja: Łódź

#3

Post autor: Piotrek-LDZ »

Też mam Y3 na osprzęcie z B7 wraz z kompem i spróbuj odłączyć linkę. Może res kompa ?
Dbajmy o swoje Hondy, tak szybko rdzewieją...
zulf
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: wt 29 lis 2011, 00:45:27
Lokalizacja: Rzeszów

#4

Post autor: zulf »

U mne to samo, y3 na osprzecie b7 i zadnych problemow nie ma
piotrek0786
Żółtodziób
Posty: 3
Rejestracja: wt 23 wrz 2014, 17:18:51
Lokalizacja: Warszawa

#5

Post autor: piotrek0786 »

Linke odpiałem całkiem i to samo.A takie pytanie-zakładając,że czujnik połozenia przepustnicy sie zepsół to mozliwe,że tak sie zachowuje?W takim przypadku komp dostaje sygnał,że przepustnica otwarta dawkuje wiecej paliwa i obroty rosna?Jesli tak może byc to jutro bądż pojutrze podmienie przepustnice.Robiłem reset i tez nic.Nie mam już sił...
ODPOWIEDZ