D15z1 zmiana ssacego i podniesienie mocy

Serce samochodu niedomaga ?
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

D15z1 zmiana ssacego i podniesienie mocy

#1

Post autor: Kub@ »

Witam, mam teraz civica D15z1 i chce podbiesc mu troche moc :P Wiem ze jest kilka tematow na roznych forach ale dane sa sprzeczne a chce wiedziec co ijak ;) Jutro zabieram sie za zmiane skrzyni od D15b7 i teraz moje pytanie jak przbiega zmiana ssacego z z1 na b7 ? trzeba cos przetabiac czy jest p&p ? wydechowy tez zmieniam na ten od b7, i czy jak zmienie klawiature na z6 to bd normalny vtec ? Jezeli cos pominelem bede wdzieczny za wskazowki i mowie odrazu ze nie chce zrobic z tego rakiety tylko lekko podniesc moc bo do upalania to mam ej h22. Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi ;)
Awatar użytkownika
Etman
Nałogowiec
Posty: 512
Rejestracja: śr 20 kwie 2011, 16:21:44
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa

#2

Post autor: Etman »

Zmiana ssaka razem z listwą paliwową i wtryskami? Co do klawiiatury z z6 to słyszałem różne opinie a jedną z nich było to że z d15z6 (vtec-e z 6gena) po przelozeniu klawiatury z d16z6 przechodzi sie na vteca, natomiast przy d15z1 juz nie jest tak kolorowo. Swego czasu również planowałem takie modyfikacje i gdzies wlasnie obilo mi sie o uszy, że przy d15z1 mija się to z celem ponieważ powstaje wiele problemów przez przełożenie klawiatury, czapki d16z6. Zmiana skrzyni na pewno sporo da bo w z1 jest jak wiesz długa. SSak, dolot, skrzynia, może lżejszy zamach i już powinno być odczuwalne :)
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

#3

Post autor: Kub@ »

Wlasnie wymienilem skrzynie i roznica jest dosc spora ;) Chce jeszcze wlozyc ssacy z b7 i czy przy zmianie nie ma jakich kolwiek problemow z podcisnieniami i jak jest z tymi wtryskami ??
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#4

Post autor: gruszecky »

wtryski muszą zostać Twoje. Będzie trochę sucho ale nie tak jak wtedy gdybyś zmienił na te 240ccm z d15b7 czy d16z6- wtedy komp sobie nie poradzi i tyle.

Innymi słowy potrzebujesz - kolektor ssący d15b7, przepustnicę d15b7/d16z6/d15z6 , listę wtryskową.

Z podciśnieniami jest troche cyrków, ale do ogarnięcia (robiłem to u siebie w 2007 roku więc nie pamiętam już dokładnie) no i musisz zaślepić EGR.
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Awatar użytkownika
Etman
Nałogowiec
Posty: 512
Rejestracja: śr 20 kwie 2011, 16:21:44
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa

#5

Post autor: Etman »

u mnie przy wtryskach 240cc przelwało dośc mocno w d15z1
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

#6

Post autor: Kub@ »

A jak z tymi podcisnieniami i egr ?? Macie moze jakies wskazowki ??
Awatar użytkownika
Etman
Nałogowiec
Posty: 512
Rejestracja: śr 20 kwie 2011, 16:21:44
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa

#7

Post autor: Etman »

ja egr zaślepiłem, ni był mi do niczego potrzebny :)
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

#8

Post autor: Kub@ »

Dzieki za podpowiedzi ;) Jutro sie za to zabiore i ciekawy jestem wynikow
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

#9

Post autor: Kub@ »

Zdemontowalem ssacy i teraz mam problem jak te podcisbienia podłaczyc i jak ten egr zaslepic ??
Awatar użytkownika
Electrolit
Podwójny As
Posty: 261
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
Lokalizacja: łódzkie

#10

Post autor: Electrolit »

Zamontuj nowy ssący i na logikę, jak przy tamtym było ;]
Przy EGR to chyba ten zawór załóż i tyle, a przy zaworze daj wężyki i wkręć w nie odpowiednie śrubki.

Jeszcze lepiej jakbyś miał skrzynię D13B2 '95 :gunsmilie:
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#11

Post autor: gruszecky »

ClubX, stary... przyznaj że nie wiesz jak wygląda róznica konstrukcji między tymi kolektorami
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Kub@
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: śr 19 lut 2014, 00:31:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

#12

Post autor: Kub@ »

Ktos ma jakies podpowiedzi ??
ODPOWIEDZ