Dławienie silnika, czyszczenie kabli zapłonowych
Dławienie silnika, czyszczenie kabli zapłonowych
Witam, mam już moją Hankę od dłuższego czasu i od początku jak ją miałem gdy dało się jej więcej gazu przy niskich obrotach (<2500) zaczynała się dławić. Myślałem zawsze, że to przez LPG lecz się jednak myliłem. Ostatnio popsikałem fajki specjalnym specyfikiem do elektrycznych części i po tym Hanka chodziła idealnie Niestety po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów znowu zaczęła się dławić i to do takiego stopnia, że praktycznie nie dało się jechać, nie paliła na wszystkie cylindry.
Po tym przeczyściłem szmatką świece i styki w tych fajkach i jeździ tak jak wcześniej czyli się dławi ale da się jechać. Co z tym zrobić ? Raczej wolałbym uniknąć kupowania nowych kabli bo mnie na to nie stać. Myślałem nad tym, aby użyć jakiegoś specjalnego środka do części elektrycznych pracujących w bardzo dużych napięciach. Znacie takie specyfiki ?
Po tym przeczyściłem szmatką świece i styki w tych fajkach i jeździ tak jak wcześniej czyli się dławi ale da się jechać. Co z tym zrobić ? Raczej wolałbym uniknąć kupowania nowych kabli bo mnie na to nie stać. Myślałem nad tym, aby użyć jakiegoś specjalnego środka do części elektrycznych pracujących w bardzo dużych napięciach. Znacie takie specyfiki ?
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Ale loganek ma rację.
Jak Cie nie stać na nowe to kup używane a nie kombinuj z jakimiś specyfikami bo wydasz na nie więcej niż na kable i nic Ci to nie da.
Jak Cie nie stać na nowe to kup używane a nie kombinuj z jakimiś specyfikami bo wydasz na nie więcej niż na kable i nic Ci to nie da.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
to kup i rób co chcesz a nie zawracasz głowę.
W ogóle nie myślisz co może powodować problem a już bierzesz się za jego rozwiązywanie a w dodatku rozwiązać chcesz to doraźnie. Naprawa auta to coś , co robić powinny osoby myślące-choć trochę analitycznie.Pozdrawiam i koniecznie opowiedz jak się zachowuje samochód po popsikaniu specyfikiem do bardzo dużych napięć (no taa, w aucie przeciez po odpaleniu napięcie jest kur*a 14,4 V , koniecznie kup sobie gogle do spawania bo wyładowania pod maską mogą uszkodzić wzrok
W ogóle nie myślisz co może powodować problem a już bierzesz się za jego rozwiązywanie a w dodatku rozwiązać chcesz to doraźnie. Naprawa auta to coś , co robić powinny osoby myślące-choć trochę analitycznie.Pozdrawiam i koniecznie opowiedz jak się zachowuje samochód po popsikaniu specyfikiem do bardzo dużych napięć (no taa, w aucie przeciez po odpaleniu napięcie jest kur*a 14,4 V , koniecznie kup sobie gogle do spawania bo wyładowania pod maską mogą uszkodzić wzrok
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1693
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
tzn odpowiedź mozesz tu dostać, tylko musisz zadać pytanie i nie zmuszac odpowiadających by odpowiadali tak jak sobie życzysz.
Wiesz-ile jest 2+2?Moim zdaniem 5
-stary, to jest 4
-ja jednak uparłbym się że 5
No to skoro chcesz odpowiedzi to ją otrzymasz- to nie kwestia żadnych specyfików. Skoro dławi ci się przy wduszeniu to znaczy że coś nie działa-i od tego trzeba by zacząć-co dzieje sie kiedy wduszamy do dechy a nie dzieje sie kiedy nie wduszamy do dechy?
Odpowiedzi jest sporo- poza faktem, że sonda lambda ulega wyłączeniu przy wduszeniu pedału, mamy jeszcze zachowanie TPSa, aparatu zapłonowego,wtryskiwaczy.
Czemu muli? Muli wtedy kiedy silnik dostaje nie taką mieszankę paliwowo-powietrzną jak należy -
albo w momencie wduszenia gazu ma za mało paliwa, za mało powietrza albo za mało iskry. Może tez dostać za dużó powietrza lub paliwa.
Zacząłbym od oczyszczenia przepustnicy, i odłączenia sondy lambda z wtyczki-wyskoczy błąd ale to nieważne. Po ponownym podpięciu wystarczy rozłączyć na chwilę +12 akumulatora i bedzie si. Następnie jesli to by nic nie dało, sprawdziłbym TPS.
Wiesz-ile jest 2+2?Moim zdaniem 5
-stary, to jest 4
-ja jednak uparłbym się że 5
No to skoro chcesz odpowiedzi to ją otrzymasz- to nie kwestia żadnych specyfików. Skoro dławi ci się przy wduszeniu to znaczy że coś nie działa-i od tego trzeba by zacząć-co dzieje sie kiedy wduszamy do dechy a nie dzieje sie kiedy nie wduszamy do dechy?
Odpowiedzi jest sporo- poza faktem, że sonda lambda ulega wyłączeniu przy wduszeniu pedału, mamy jeszcze zachowanie TPSa, aparatu zapłonowego,wtryskiwaczy.
Czemu muli? Muli wtedy kiedy silnik dostaje nie taką mieszankę paliwowo-powietrzną jak należy -
albo w momencie wduszenia gazu ma za mało paliwa, za mało powietrza albo za mało iskry. Może tez dostać za dużó powietrza lub paliwa.
Zacząłbym od oczyszczenia przepustnicy, i odłączenia sondy lambda z wtyczki-wyskoczy błąd ale to nieważne. Po ponownym podpięciu wystarczy rozłączyć na chwilę +12 akumulatora i bedzie si. Następnie jesli to by nic nie dało, sprawdziłbym TPS.
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2686
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
d15b2 ma wtryskiwacze. 2 sztuki dokładnie.
Nie ma co ciągnąć tego tematu. Kable mają przebicia to trzeba je zmienić
Nie ma co ciągnąć tego tematu. Kable mają przebicia to trzeba je zmienić
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878