Nikoś pisze:bolek1403 pisze:dużo kasy a efekt mizerny i do tego słaba baza rozwojowa na przyszłość a władować w to 4k i mieć 140 km i po pół roku robić swap bo mocy brakło albo coś klękło to się mija z celem wyrzucanie kasy w błoto niestety szkoda mi było kasy dlatego sprzedałem swoje jajko bo szkoda mi było rozebrać i kupiłem drugie praktycznie za tą samą kase tyle że z h22 w którym naprawde można coś zwojować i coś ugrać takim uturbieniem d13+turbo to kiepski pomysł i każdy kto wie co ile kosztuje przyzna mi rację
Teraz pomyśl sobie że stoisz na światłach i podjeżdza taka d13 z turbo i kiluje twoje h22 bez problemu
Szkoda, że odpuściłeś ale wiadomo mieszkamy w polsce i zarabiamy mało a na taki projekt to te 4 tyśie to musiał byś wpakować w sam silnik żeby załadować turbo i kilować b serie
EG z H22 by było na 100% objechane przez EG z D13 turbo? Do momentu gdy taki pojedynek się nie odbędzie to możemy gdybać, ale nie był bym taki pewien.
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Ja bym mega kibicował komuś kto na serio by się podjął d13 turbo, ale nie róbmy jaj ze Świąt Bożego Narodzenia... d13 turbo nie będzie ultra killerem objeżdżającym wszystko, nadal to będzie 1,3, tylko że turbo.
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)