Pojawi Się Pojawi na przyszły sezon już będzie latał po Łódzkich ulicachAssur92 pisze:Ja również życzę powodzenia i czekam na jakieś efekty Jak ci się uda wszystko zmontować i pojeździ to parę km bez awarii to może i w Łodzi się pojawi takie "cudo"
d13b7 turbo
Tarcze do FLEXA Do cięcia Metalu. Ceny Hurtowe !! Duże i Małe tarcze. 660866378 gg5385082
-
- Berbeć
- Posty: 44
- Rejestracja: sob 09 lut 2013, 13:31:33
- Lokalizacja: TG
-
- Berbeć
- Posty: 44
- Rejestracja: sob 09 lut 2013, 13:31:33
- Lokalizacja: TG
dużo kasy a efekt mizerny i do tego słaba baza rozwojowa na przyszłość a władować w to 4k i mieć 140 km i po pół roku robić swap bo mocy brakło albo coś klękło to się mija z celem wyrzucanie kasy w błoto niestety szkoda mi było kasy dlatego sprzedałem swoje jajko bo szkoda mi było rozebrać i kupiłem drugie praktycznie za tą samą kase tyle że z h22 w którym naprawde można coś zwojować i coś ugrać takim uturbieniem d13+turbo to kiepski pomysł i każdy kto wie co ile kosztuje przyzna mi rację
puk, puk
kto tam?
Panewka :E
kto tam?
Panewka :E
bolek1403 pisze:dużo kasy a efekt mizerny i do tego słaba baza rozwojowa na przyszłość a władować w to 4k i mieć 140 km i po pół roku robić swap bo mocy brakło albo coś klękło to się mija z celem wyrzucanie kasy w błoto niestety szkoda mi było kasy dlatego sprzedałem swoje jajko bo szkoda mi było rozebrać i kupiłem drugie praktycznie za tą samą kase tyle że z h22 w którym naprawde można coś zwojować i coś ugrać takim uturbieniem d13+turbo to kiepski pomysł i każdy kto wie co ile kosztuje przyzna mi rację
Teraz pomyśl sobie że stoisz na światłach i podjeżdza taka d13 z turbo i kiluje twoje h22 bez problemu
Szkoda, że odpuściłeś ale wiadomo mieszkamy w polsce i zarabiamy mało a na taki projekt to te 4 tyśie to musiał byś wpakować w sam silnik żeby załadować turbo i kilować b serie
- K23
- Natchniony
- Posty: 2876
- Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
- Lokalizacja: A co Cie to?
- Wiek: 23
- Kontakt:
EG z H22 by było na 100% objechane przez EG z D13 turbo? Do momentu gdy taki pojedynek się nie odbędzie to możemy gdybać, ale nie był bym taki pewien. Ja bym mega kibicował komuś kto na serio by się podjął d13 turbo, ale nie róbmy jaj ze Świąt Bożego Narodzenia... d13 turbo nie będzie ultra killerem objeżdżającym wszystko, nadal to będzie 1,3, tylko że turbo.Nikoś pisze:bolek1403 pisze:dużo kasy a efekt mizerny i do tego słaba baza rozwojowa na przyszłość a władować w to 4k i mieć 140 km i po pół roku robić swap bo mocy brakło albo coś klękło to się mija z celem wyrzucanie kasy w błoto niestety szkoda mi było kasy dlatego sprzedałem swoje jajko bo szkoda mi było rozebrać i kupiłem drugie praktycznie za tą samą kase tyle że z h22 w którym naprawde można coś zwojować i coś ugrać takim uturbieniem d13+turbo to kiepski pomysł i każdy kto wie co ile kosztuje przyzna mi rację
Teraz pomyśl sobie że stoisz na światłach i podjeżdza taka d13 z turbo i kiluje twoje h22 bez problemu
Szkoda, że odpuściłeś ale wiadomo mieszkamy w polsce i zarabiamy mało a na taki projekt to te 4 tyśie to musiał byś wpakować w sam silnik żeby załadować turbo i kilować b serie
-
- Berbeć
- Posty: 44
- Rejestracja: sob 09 lut 2013, 13:31:33
- Lokalizacja: TG
http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=14498
Ja też wiedziałem o jednym EG3 turbo. I wiem że parę tysi nie wystarczy.
Ja też wiedziałem o jednym EG3 turbo. I wiem że parę tysi nie wystarczy.
noooo widze ze kolega wymiękł trudno tania zabawa to nie jest niestety ..... ja juz graty mam na wiosne ruszam z tematem D13B7 Turbo..... d13b7 juz zrobione silnik w razie co drugi w zapasie tez jest hehe dokladam teraz turbo bedzie na pewno wiecej niz kolega ma w czerwonym 170 konnym d13b7 z forum u mnie bedzie ponad 200 koni jak juz ogarne to wszystko pokaze co i jak dla niedowiiarków pozdroooo chłopy