d15b7 --> d16y3
d15b7 --> d16y3
wczoraj zakatowałem swojego wyjeżdżonego już d15b7, płyn chłodzący wyleciał uszczelką głowicy
naprawa raczej nie opłacalna skoro w tej cenie mogę mieć powiedzmy d16y3 stąd moje pytania
- czy osprzęt będzie pasował?
- jakie ewentualne przeróbki?
- na co uważać?
z mechaniki znam się na podstawowych czynnościach, auto zaholowane już na warsztat, w poniedziałek zaczynamy działać i tak rozkminiam właśnie swapa
naprawa raczej nie opłacalna skoro w tej cenie mogę mieć powiedzmy d16y3 stąd moje pytania
- czy osprzęt będzie pasował?
- jakie ewentualne przeróbki?
- na co uważać?
z mechaniki znam się na podstawowych czynnościach, auto zaholowane już na warsztat, w poniedziałek zaczynamy działać i tak rozkminiam właśnie swapa
"Z Hondy ponoć się wyrasta."