Ori pompa&serwo w d13b2

FlyKamil
Podwójny As
Posty: 274
Rejestracja: pt 18 sty 2013, 16:08:34
Lokalizacja: Polkowice

Ori pompa&serwo w d13b2

#1

Post autor: FlyKamil »

Jaka pompa&serwo była montowana w EG3 ? I czy duża róznica między ori z d13 a 15/16" ??
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#2

Post autor: Grzybohun »

Duża w odczuciu na seryjnym heblu. Jak robisz swapa na jakieś większe hamulce to polecam pompe 1" bo jest bardziej przyszłościowa ;)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#3

Post autor: Grzesieek »

Nie ma co przeginać z rozmiarem pompy. Fabryczny hamulec 240 z przodu i bęben z tyłu- pompa 13/16, 240 z przodu i 240 z tyłu- 7/8 albo 15/16, 260 z przodu i bęben z tyłu 7/8 albo 15/16, 260 z przodu i 240 z tyłu- 15/16, wszystko większe już 1". Można oczywiście mieć 240 z przodu i z tyłu i pompę 13/16, ale raczej nie polecam. Wg mnie przynajmniej, na tyle na ile się orientuje. Nikt się nie musi zgadzać. EG3 fabrycznie miało oczywiście 13/16".
Awatar użytkownika
AdiX
Forumowy As
Posty: 169
Rejestracja: czw 15 gru 2011, 16:44:57
Lokalizacja: Gdynia
Wiek: 31

#4

Post autor: AdiX »

Fabrycznie EG5 bez abs-u też miało serwo 13/16 do hebla 242x239 i jak przedmówca mówi 1' serwo tylko do mega hebli m.in 282 bo przewody spuchną tylko :)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#5

Post autor: Grzesieek »

13/16 i 242 na 239 mam u siebie i wg mnie powinno tam siedzieć 15/16- takie moje odczucie ;)
ODPOWIEDZ