Podświetlenie regulacji nawiewu i wskaźnik paliwa
Podświetlenie regulacji nawiewu i wskaźnik paliwa
Witam!
1. Nie podświetla mi się panel regulacji nawiewu. Jakiego typu są tam żarówki/diody?
2. To normalne, że zawsze widać poziom paliwa w baku? W każdym innym aucie jakiego używałem wskaźnik opadał, gdy wyjmowałem kluczyk.
1. Nie podświetla mi się panel regulacji nawiewu. Jakiego typu są tam żarówki/diody?
2. To normalne, że zawsze widać poziom paliwa w baku? W każdym innym aucie jakiego używałem wskaźnik opadał, gdy wyjmowałem kluczyk.
- Grzybohun
- Natchniony
- Posty: 1660
- Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
- Lokalizacja: ze wsi Warszawa
- Wiek: 30
Dwie. Ważne żeby to były żarówki a nie diody, bo diody dadzą Ci punktowe oświetlenie. Filtra żadnego nie ma, więc powinieneś kupić pomarańczowe/żółte żarówki.
Na przyklad takie http://allegro.pl/zarowka-r5-t5-w1-2w-1 ... 11157.html albo takie http://allegro.pl/zarowka-r5-t5-w1-2w-1 ... 11157.html
Przy wymianie bądź ostrożny i nie połam żadnego z suwaków ani nie urwij linki do regulacji temperatury (pod schowkiem jest ona zaczepiona do wlaściwego urządzenia - dmuchawy)
Powodzenia i dużo cierpliwości z wymianą
Na przyklad takie http://allegro.pl/zarowka-r5-t5-w1-2w-1 ... 11157.html albo takie http://allegro.pl/zarowka-r5-t5-w1-2w-1 ... 11157.html
Przy wymianie bądź ostrożny i nie połam żadnego z suwaków ani nie urwij linki do regulacji temperatury (pod schowkiem jest ona zaczepiona do wlaściwego urządzenia - dmuchawy)
Powodzenia i dużo cierpliwości z wymianą
Widzę tutorial na foroporadniku, trochę zabawy jest.
Spróbuje z tym powalczyć w najbliższym czasie.
Kwestia czy brać kolor żółty czy pomarańczowy? Może ktoś z Was wymieniał i wie, jak to wygląda w porównaniu z serią?
http://allegro.pl/zarowka-zarowki-t5-1-2w-12v-homologacja-2-szt-i4199571344.html http://allegro.pl/zarowka-zarowki-t5-1-2w-12v-homologacja-2-szt-i4199715519.html
Spróbuje z tym powalczyć w najbliższym czasie.
Kwestia czy brać kolor żółty czy pomarańczowy? Może ktoś z Was wymieniał i wie, jak to wygląda w porównaniu z serią?
http://allegro.pl/zarowka-zarowki-t5-1-2w-12v-homologacja-2-szt-i4199571344.html http://allegro.pl/zarowka-zarowki-t5-1-2w-12v-homologacja-2-szt-i4199715519.html
- Grzybohun
- Natchniony
- Posty: 1660
- Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
- Lokalizacja: ze wsi Warszawa
- Wiek: 30
Tu są dwie zaróweczki T5/R5 1.2W 12V (na fotce diody - innego nie znalazlem)
W zegarach jest ich więcej, w seryjnym podswietleniu jest to cieply biały, mysle ze mozesz rownie dobrze poleciec te zarowki jakims pomaranczowym mazidłem-farbką czy coś. W toyocie są gumowe kapturki w kolorze podświetlenia i to tez jest jakiś pomysł
Już nie mowiąc o tym że tematow o podswietleniu bylo sporo... Szukaj, na tacy nikt Ci wszystkiego nie powie
muszę was poprawić bo niestety w kilku sprawach to głupoty piszecie
podsumowując jeśli chcesz mieć jak najbardziej seryjne podświetlane to musisz kupić niebieskie żaróweczki, jeśli chcesz mieć takie amberowe to zwykłe białe. jak ktoś zauważył jeszcze jedna sprawa to taka ze masz tam 3 żaróweczki, jedna pod lewym suwakiem, druga pod prawym i trzecia w popielniczce
no niestety nie jest tak jak piszecie, w serii były żaróweczki z niebieskim filtrem - takimi małymi gumowymi kondomami i świeciły na taki biały kolor, mniej więcej taki jak kolor światła w zegarku.Grzybohun pisze:Filtra żadnego nie ma
też pudło, świecą ci teraz takim pomarańczowym światłem, nie jest to seryjne ani w europie ani w usa, bo tak jak napisałem u nas były montowane żarówki w kondomach. o ile się nie mylę montowali takie coś na japonię wraz z amberowym zegarkiem, ale ręki nie dam sobie uciąćRaDar93 pisze:Ja wymieniałem na zwykłe przezroczyste i świecą tak zwykłym światłem jak w serii.
co do ledów to też nie jestem ich zwolennikiem ale od kilku lat robią diody o koncie świecenia 120-180 stopni i te ledy z powodzeniem mogą zastąpić żaróweczki.Grzybohun pisze:diody dadzą Ci punktowe oświetlenie
podsumowując jeśli chcesz mieć jak najbardziej seryjne podświetlane to musisz kupić niebieskie żaróweczki, jeśli chcesz mieć takie amberowe to zwykłe białe. jak ktoś zauważył jeszcze jedna sprawa to taka ze masz tam 3 żaróweczki, jedna pod lewym suwakiem, druga pod prawym i trzecia w popielniczce
Potwierdzam.Hakier pisze:no niestety nie jest tak jak piszecie, w serii były żaróweczki z niebieskim filtrem - takimi małymi gumowymi kondomami i świeciły na taki biały kolor, mniej więcej taki jak kolor światła w zegarku.
Jeśli chcesz amberowe podświetlenie kup zwykłe żarówki t5 w kolorze amber firma bosma, które można kupić na allegro. Mam takie i świecą ładnie. W zegarach są żarówki T5 ale one odpowiadają za kontrolki, natomiast jeśli chodzi o podświetlenie samego prędkościomierza, obrotka i wskaźników to są T6.5 i też były seryjnie w niebieskich kondomach. Jest ich 6 szt.
No tak świecą pomarańczowym światłem, sory nie wiedziałem jak jest w serii:Dteż pudło, świecą ci teraz takim pomarańczowym światłem, nie jest to seryjne ani w europie ani w usa, bo tak jak napisałem u nas były montowane żarówki w kondomach. o ile się nie mylę montowali takie coś na japonię wraz z amberowym zegarkiem, ale ręki nie dam sobie uciąć
- Grzybohun
- Natchniony
- Posty: 1660
- Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
- Lokalizacja: ze wsi Warszawa
- Wiek: 30
Troche popatrzyłem na allegro i okazuje się że takie coś http://allegro.pl/kapturek-gumka-na-zar ... 44084.html może być pomocne przy amberowym podświetleniu
PS: szkoda że nikt nie ma fotek oem podświetlenia...
PS: szkoda że nikt nie ma fotek oem podświetlenia...
Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęcia ze seryjnym podświetleniem.
Novi - u mnie podświetlenie licznika nie jest na pewno takie jak zegarka - wpadające w niebieski. Bardziej zwykłe żółte żarówki, amber to też nie jest.
Seryjne kapturki o których piszecie są nakładane na żarówki czy są też one prostu barwione? Jeśli można przełożyć to co za problem kupić z przezroczystymi bańkami i przełożyć?
Wersja USDM, konkretnie LX.
Novi - u mnie podświetlenie licznika nie jest na pewno takie jak zegarka - wpadające w niebieski. Bardziej zwykłe żółte żarówki, amber to też nie jest.
Seryjne kapturki o których piszecie są nakładane na żarówki czy są też one prostu barwione? Jeśli można przełożyć to co za problem kupić z przezroczystymi bańkami i przełożyć?
Wersja USDM, konkretnie LX.
Piecho pisze:Seryjne kapturki o których piszecie są nakładane na żarówki czy są też one prostu barwione?
Piecho, trzeba nauczyć się czytaćHakier pisze:w serii były żaróweczki z niebieskim filtrem - takimi małymi gumowymi kondomami i świeciły na taki biały kolor
A problem z kondomami jest taki, że pod wpływem temperatury guma się wypala i przylepia do żarówki. Najlepszym rozwiązaniem jest kupić barwione żarówki
Tak wygląda podświetlanie zwykłymi białymi-przeźroczystymi żarówkami bez żadnych kondomów:
Tak że nie wiem po jaki ciul komu pomarańczowe żarówki czy jakieś kondomy do amberowego podświetlania...
Nasze seryjne podświetlane świeci po prostu na biało jak już pisałem wcześniej, mniej więcej na kolor świecenia zegarka.
- Grzybohun
- Natchniony
- Posty: 1660
- Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
- Lokalizacja: ze wsi Warszawa
- Wiek: 30
U mnie takich pomarańczek nie było po wymianie, poza tym bardzo mocno świeci w nocy takie podswietlenie i na początku może wkurzac. Kolega miał w toyocie corolli takie zielone kapturki i bez problemu zeszły, także nie woem jaki problem. Przy okazji rozbierania deski sobie założę albo te ubielające blue albo amberujące orange zeby tak nie nawalały po oczach w nocy
Tak u mnie wygląda w dzień
Tak u mnie wygląda w dzień
Hehe, klimę mam
Są inne oznaczenia mocy i temperatury nawiewu.
EDIT Aha, Japońska wersja jak mniemam po zegarku.
Są inne oznaczenia mocy i temperatury nawiewu.
EDIT Aha, Japońska wersja jak mniemam po zegarku.
Ostatnio zmieniony śr 28 maja 2014, 10:19:44 przez Piecho, łącznie zmieniany 1 raz.