Czy to wina parownika?

Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

Czy to wina parownika?

#1

Post autor: Piekal »

Witam. Mam taki problem na gazie ze jak auto zejdzie ze ssania to ma niskie obroty dopiero jak sie rozgrzeje dobrze to wchodzi na wlasciwe. Instalacja ma 3lata czy to parownik sie konczy? Auto to d13b2 instalacja I gen.
Nikoś
Pełnoprawny User
Posty: 94
Rejestracja: czw 26 lip 2012, 22:04:14
Lokalizacja: Kartuzy

#2

Post autor: Nikoś »

Jak zejdzie z ssania to ma niskie obroty( 100-200-357 ? ) a jak się rozgrzeje to ma normalne 750-800 o to chodzi?
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#3

Post autor: Walnuts.inc »

Parownik się nie kończy, właściciel samochodu niewłaściwie użytkuje instalację gazową...
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#4

Post autor: Piekal »

Jak zejdzie ze ssania to ma 700 a jak sie rozgrzeje to 900. Niby co zle robie?
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#5

Post autor: Walnuts.inc »

Używasz instalacji gazowej zanim się zagrzeje parownik...
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#6

Post autor: Piekal »

Jutro rano odpale na benzynie. I ile mam przejechac zanim przelacze na gaz?
Nikoś
Pełnoprawny User
Posty: 94
Rejestracja: czw 26 lip 2012, 22:04:14
Lokalizacja: Kartuzy

#7

Post autor: Nikoś »

U mnie na rozgrzanym silniku jest 750-800 obr/min. Silnik powinien zagrzać się do temperatury 20-30 stopni i wtedy przełącz na lpg. U sąsiada tak właśnie jest tylko że on ma automatyczne przełączanie na gaz i załańcza się przy 30 stopniach i chodzi normalnie, tak samo na pb jak i lpb.
Awatar użytkownika
Walnuts.inc
Nałogowiec
Posty: 896
Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
Lokalizacja: Opolskie

#8

Post autor: Walnuts.inc »

Przełączam na gaz jak wskaźnik temperatury cieczy zaczyna się podnosić na 2-3 kreskę.
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
Piekal
Podwójny As
Posty: 289
Rejestracja: czw 31 sty 2013, 22:08:44
Lokalizacja: Brodnica

#9

Post autor: Piekal »

U mnie nie ma roznicy czy rozgrzeje troche auto czy nie. Obroty sa niskie dopiero jak osiagnie 90stopni to jest dobrze na gazie.
szatri
Forumowy As
Posty: 158
Rejestracja: czw 01 mar 2012, 22:36:46
Lokalizacja: Zamość

#10

Post autor: szatri »

Potwierdzam te niskie obroty na zimnym, ten typ tak ma jednak, i to nie ma znaczenia czy to wtrysk czy gaźnik co dziwne? Ale silniczek krokowy powinien spełniać swoją funkcje również na gazie?
mlodyruda
Berbeć
Posty: 33
Rejestracja: czw 25 paź 2012, 16:40:52
Lokalizacja: Radzymin

#11

Post autor: mlodyruda »

no tak ale gaz nie płynie swobodnie przez reduktor dopuki nie rozgrzeje ci sie silnik :)
Japońce aż do śmierci :)
ODPOWIEDZ