olej mineralny do silnika po remoncie?
olej mineralny do silnika po remoncie?
Jak w temacie kapitalny remont pierscienie panewki uszczelniacze docieranie gniazd i zaworów. Wcześniej kupiłem mineralny olej bo nie spodziewałem się ze bd trzeba robić remont . Mam 15w40 może być czy zaszkodzi on nowym częścią?
Ostatnio zmieniony czw 20 mar 2014, 19:07:16 przez Kalix495, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Berbeć
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 15 lut 2012, 20:53:40
- Lokalizacja: Łódź
tak też i u mnie było. teraz 10w40 ValvolineGrzesieek pisze:że na okres docierania powinno się stosować mineralny
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
No zapytam mechanika co mi robi ją . wymienione jest wszystko , byłem zobaczyć części to panewki i piersicienie już trzeba było wymienić , jeszcze panewki w miarę ,ale pierścienie nie zbierały wgl jużGrzesieek pisze:Ta, 10W40, ale skoro masz wszystko wyremontowane (tak zakładam) to spróbuj z syntetykiem może (5W30)? Niech ktoś bardziej doświadczony się jeszcze wypowie.
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
wymienione wszystko to znaczy co ?Kalix495 pisze:No zapytam mechanika co mi robi ją . wymienione jest wszystko
Wymiana pierścieni, panewek i uszczelniaczy to nie remont. Po czymś takim nie lej syntetyka tylko pół syntetyk.
Co do dwóch szkół lania oleju po "remoncie" to nie rozumiem z czego wynika to lanie minerala na pierwszy raz.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
Laskosz pisze:wymienione wszystko to znaczy co ?Kalix495 pisze:No zapytam mechanika co mi robi ją . wymienione jest wszystko
Wymiana pierścieni, panewek i uszczelniaczy to nie remont. Po czymś takim nie lej syntetyka tylko pół syntetyk.
Co do dwóch szkół lania oleju po "remoncie" to nie rozumiem z czego wynika to lanie minerala na pierwszy raz.
Wymiana pierścienie, panewki główne i korbowodowe , planowanie , docieranie zaworów i gniazd, uszczelniacze zaworowe , świece i przewody zapłonowe no i wiadomo wszystkie uszczelniacze i uszczelki . Wszystkie części OEM lub zamienniki z jdmshop
mineralny lejesz po to żeby się szybciej wszystko dotarło bo ma gorsze właściwości smarujące, po 800-1000km zmieniasz na olej docelowyLaskosz pisze:Co do dwóch szkół lania oleju po "remoncie" to nie rozumiem z czego wynika to lanie minerala na pierwszy raz.
Kalix495, co do oleju na docieranie zrobisz jak uważasz ale docelowo lej pełen syntetyk, nie żadne półsyntetyki
Modyfikacje ECU i wiązek elektrycznych.
-
- Berbeć
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 15 lut 2012, 20:53:40
- Lokalizacja: Łódź
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
sorry ale osobiście uważam to za herezje. Ale spoko luz, każdy robi to co uważa za słusznemlynek pisze:mineralny lejesz po to żeby się szybciej wszystko dotarło
Swoją drogą ilu ludzi się wypowiada tyle różnych opinii. Może dlatego tematy o oleju są takie fajne że można zakładać ich milion i nigdy się nie nudzą
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
- gruszecky
- Natchniony
- Posty: 1700
- Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
- Lokalizacja: Otóż z Poznania
- Wiek: 37
- Kontakt:
w TTG jest wlewany minerał na pierwsze pół godziny po pierwszym odpaleniu, zlewany, wrzucany półsyntetyk na docierkę, czyli jakieś ja wiem, 1,5tys km. albo coś, potem zlewany i wlewany docelowy 5w50. Jak narazie remonty okazały się nic się nie wysrało, jeden silnik przeleciał już 100tys. km od remontu i nadal smiga na 5w50