D13z6 problem

Problemy z prądem.
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

D13z6 problem

#1

Post autor: Syszka »

Witam,mam problem z uruchomieniem auta,zaczeło się od przekaźnika pompy paliwa,nie chodziła pompa,teraz wszystko chodzi.Jest + na wtryski ale nie ma masy z kompa.Prosze o porady.Paliwo dochodzi do listwy..Sprawdziłem mase na kompie piny A23,A24,A26,B2 i masa jest idealna,tylko brak masy na wtryski,czy czujniki w aparacie mają wpływ na to.?
Martino26
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: sob 18 sty 2014, 21:08:47
Lokalizacja: Europe

#2

Post autor: Martino26 »

Robiles swap i przestalo auto gadac czy stalo sie od tak po nocce :)? Na wtryski nie masz masy na stale jesli ci o to chodzi tylko jest podawany impuls
w tzw mikrosekundach wiec podczas impulsu powinien sie otwierac. Mozesz to sprawdzic za pomoca zarowki 3w kręcąc silnikiem powinna zarowka mrugac i tak mozesz sprawdzic kazda wtyczke czy impuls dochodzi. Masy sorawdzałeś pod obciażeniem tzw. dodaleś próbówke czy tylko mierzyles za pomoca "miernikowej piszcałki" ? Jesli za pomoca piszczałki sprawdzales to przejscie bedzie prawie zawsze hehe :). Wyczysc dobrze mase sterownika ktora znajduje sie na termostacie i sprawdz czy czasem kable w oczkach nie zrobily sie zielone :) narazie tyle
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#3

Post autor: Syszka »

Nie to nie swap,auto już dawno ogarniete.Po prostu wymiana przekaźnika,dodam, że popałilo kila bezpieczników,tak miernikiem.Masy sprawdziłem,chce sprawdzić komputer u kolegi.
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#4

Post autor: Syszka »

Więc tak sprawdziłem + z aparatu po zaplonie jest 12V z prawie z każdego miejsca tzn termostat,rozrusznik, buda jest 12,masa z wtyczki jest 0.02-0.04,myśle czy komp nie padł,nie wywala błędów,odczepiłem mapsensor i nadal nie wywala błedu. Jaka powinna być masa na wtyczce od aparatu,miernikiem ją wyłape?
Martino26
Berbeć
Posty: 25
Rejestracja: sob 18 sty 2014, 21:08:47
Lokalizacja: Europe

#5

Post autor: Martino26 »

Słychać pompę zaraz po przekreceniu zapłonu ? Przekaznik sprawny nie ma zimnych lutow?
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#6

Post autor: Syszka »

Tak pompa chodzi,paliwo dochodzi do listwy,przekaźnik sprawny,pompa wył się po 2 sec,przekaźnik był przelutowany,sprawdzałem wtyczkę diodą i tam masy nie ma.
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#7

Post autor: gruszecky »

no to czemu nie pociągniesz alternatywnej masy? wlutuj się i pociągnij sobie masę gdziekolwiek
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#8

Post autor: Syszka »

No niby można tak zrobić,ale skoro ona była wcześniej to taki pół środek bo nie załatwia problemu.
Awatar użytkownika
gruszecky
Natchniony
Posty: 1693
Rejestracja: ndz 15 lut 2009, 02:29:59
Lokalizacja: Otóż z Poznania
Wiek: 37
Kontakt:

#9

Post autor: gruszecky »

tzn wiesz, mając zapasowy kabelek i miernik powinieneś doskonale zobaczyć w którym miejscu masa jest a w którym jej nie ma, kablem po druciku przewodem. Jeśli wiesz na którym kabelku nie ma masy. Jeśli we wtyczce masa jest a w kablu nie ma to kabel jest gdzieś trafiony i tyle.
: http://ttgarage.pl

a oto moja Funky JDM toczka:

viewtopic.php?t=18302
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#10

Post autor: Syszka »

Ok szukam po kablu,dodam, że po wył zapłonu z kluczyka zapłon jeszcze jest wł lelko sie kontrolki palą
Awatar użytkownika
Davidho
Forumowy As
Posty: 150
Rejestracja: pt 16 sie 2013, 17:30:37
Lokalizacja: Gdynia

#11

Post autor: Davidho »

Syszka pisze:Ok szukam po kablu,dodam, że po wył zapłonu z kluczyka zapłon jeszcze jest wł lelko sie kontrolki palą
To właśnie wygląda tak jakby gdzieś masy nie było ... zrób tak jak Ci koledzy pisali , na bank gdzieś coś jest z kablem .
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#12

Post autor: Syszka »

Ide po kablu zobaczymy,od swapa juz tak kilka razy miałem.
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#13

Post autor: Syszka »

Panowie do aparatu dochodzi napiecie ale brak iskry więc trzeba aparat podmienić.
Syszka
Żółtodziób
Posty: 16
Rejestracja: czw 15 sie 2013, 21:24:05
Lokalizacja: Końskie

#14

Post autor: Syszka »

Panowie do aparatu dochodzi napiecie ale brak iskry więc trzeba aparat podmienić.Więc skoro aparat uszkodzony to nie wysyła impulsu do kompa,a komp na wtryski.
ODPOWIEDZ