D13z6 problem
D13z6 problem
Witam,mam problem z uruchomieniem auta,zaczeło się od przekaźnika pompy paliwa,nie chodziła pompa,teraz wszystko chodzi.Jest + na wtryski ale nie ma masy z kompa.Prosze o porady.Paliwo dochodzi do listwy..Sprawdziłem mase na kompie piny A23,A24,A26,B2 i masa jest idealna,tylko brak masy na wtryski,czy czujniki w aparacie mają wpływ na to.?
Robiles swap i przestalo auto gadac czy stalo sie od tak po nocce ? Na wtryski nie masz masy na stale jesli ci o to chodzi tylko jest podawany impuls
w tzw mikrosekundach wiec podczas impulsu powinien sie otwierac. Mozesz to sprawdzic za pomoca zarowki 3w kręcąc silnikiem powinna zarowka mrugac i tak mozesz sprawdzic kazda wtyczke czy impuls dochodzi. Masy sorawdzałeś pod obciażeniem tzw. dodaleś próbówke czy tylko mierzyles za pomoca "miernikowej piszcałki" ? Jesli za pomoca piszczałki sprawdzales to przejscie bedzie prawie zawsze hehe . Wyczysc dobrze mase sterownika ktora znajduje sie na termostacie i sprawdz czy czasem kable w oczkach nie zrobily sie zielone narazie tyle
w tzw mikrosekundach wiec podczas impulsu powinien sie otwierac. Mozesz to sprawdzic za pomoca zarowki 3w kręcąc silnikiem powinna zarowka mrugac i tak mozesz sprawdzic kazda wtyczke czy impuls dochodzi. Masy sorawdzałeś pod obciażeniem tzw. dodaleś próbówke czy tylko mierzyles za pomoca "miernikowej piszcałki" ? Jesli za pomoca piszczałki sprawdzales to przejscie bedzie prawie zawsze hehe . Wyczysc dobrze mase sterownika ktora znajduje sie na termostacie i sprawdz czy czasem kable w oczkach nie zrobily sie zielone narazie tyle
Swapy, remonty silnikow , elektryka, elektornika , malowanie komór silnikowych, strojenie
Więc tak sprawdziłem + z aparatu po zaplonie jest 12V z prawie z każdego miejsca tzn termostat,rozrusznik, buda jest 12,masa z wtyczki jest 0.02-0.04,myśle czy komp nie padł,nie wywala błędów,odczepiłem mapsensor i nadal nie wywala błedu. Jaka powinna być masa na wtyczce od aparatu,miernikiem ją wyłape?