maniek, bo to zależy z jakiego silnika na jaki jest zamiana- jeśli z d15b7 lub d15z1 na d16z6/y8/y2/z9 to praktycznie plug and play-kompa oemowego przerabiamy bo jest na OBD1 ,w sumie trzeba tylko więc przerobić kompa pod eprom-wgrać mapę d16z6 (w necie są) i pociągnąć chyba dosłownie 1 czy 2 kable.
Jeśli masz d15b2 to masz OBD0, i tu trzeba przerabiać więcej i przerzucać więcej, bo są inne kostki i w ogóle inna instalacja-silnikowa musi być od d16z6 a kabinową jak komuś się chce to można przerobić ale np. nie trzeba zwalać deski rozdzielczej.
Jak jest d13b2 to masz OBD0 ale trzeba zwalić deskę, i w ogóle sporo rozebrać, w tym bak paliwa etc. Bo tu w sumie nie ma co przerabiać, to jest gaźnik.
Dlatego są różne informacje dla różnych wymian.w d15z1 wystarczy godzinka i wiązka ready, w d15b2 jednak trzeba posiedzieć chwilę dłużej a przy d13b2 w ogóle wszystko jest bez sensu
![gunsmilie :gunsmilie:](./images/smilies/gunsmilie.gif)