Zmiana osprzętu D15B2 na D16Y3 (słupek D16Y3)

Serce samochodu niedomaga ?
boski.alvaro
Żółtodziób
Posty: 2
Rejestracja: wt 28 sty 2014, 17:21:50
Lokalizacja: Ferdynandów

Zmiana osprzętu D15B2 na D16Y3 (słupek D16Y3)

#1

Post autor: boski.alvaro »

Witam.
Posiadam silnik D16Y3 to jest silnik od civic-a VI a osprzet od D15B2 i chciałbym zmienic go na oryginalny od D16Y3 czy musiałbym wymieniać komputer ?czy wystarczylo by wymienic tylko kolektor? http://allegro.pl/kolektor-ssacy-civic- ... 42257.html ? jak cos to co jeszcze musialbym wymienic zmienic przerobic
Ostatnio zmieniony śr 29 sty 2014, 00:27:18 przez boski.alvaro, łącznie zmieniany 1 raz.
boski.alvaro
Żółtodziób
Posty: 2
Rejestracja: wt 28 sty 2014, 17:21:50
Lokalizacja: Ferdynandów

#2

Post autor: boski.alvaro »

Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1660
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#3

Post autor: Grzybohun »

Komp p06 wystarczy w zupełności, chociaż niech sie wypowie ktoś kto jeździł na d15b2
U mnie z d15b7 na d16y3 poszlo gładko, tylko wypadaloby odpowiednie mapy wgrać.
Przy d15b2 mysle ze potrzebujesz takich gratów jak do mpfi, a o tym już było na forum bardzo dużo. A no i ładuj kolektor dolotowy od d16y3 jak masz, bo o wiele wiecej pompuje niż d15b2 czy b7 ;)

Jak masz troche kasy uzbieranej to najlepiej ogarnąć po wszystkim strojenie, żeby faktycznie sie to nieźle odpychało ;)

PS- takie rzeczy to w dziale silnik sie pisze
zulf
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: wt 29 lis 2011, 00:45:27
Lokalizacja: Rzeszów

#4

Post autor: zulf »

Kompurter p1k (seryjny z d16y3) nie obsluguje sondy 4 zylowej tylko 1 zylowa. Nie wiem jak jest w b2 ale w b7 byla sonda 4 zylowa. Przy przekladce kompa z p06 na p1k szarpalo na niskich obrotach. Polecilbym tak jak wyzej kolega kompa p06 + jakies mapy od 1,6 albo strojenie :)

A i kompy z niebieskimi wtyczkami sa z immobilizerem, takze takiego nie kupuj ;)
ODPOWIEDZ