Tarcze
Tarcze
Siemka.słuchajcie mam takie pytanie związane z tarczami:co może jeszcze powodować ich bicie?wykluczam takie coś jak rozgrzanie ich maksymalnie podczas hamowania i wjechanie w kałuże,bicie młotkiem przy montażu(bo są tacy geniusze).co jeszcze może być przyczyną ze bija?dziękówka za odp
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
Tak dokładnie chodzi o trzesienie w czasie hamowania.tarcze nowe sztuki.wymienione sworznie,lozyska,drązki,nawet przeguby,kola wywazone i?na poczatku bylo ok przez jakis 1 miesiac i nagle znowu to samo.Negroazor pytam bo wlasnie kiera trzesie mi sie przy hamowaniu jakby ja ktos mial urwac zaraz..
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
Sorki ze jeszcze raz ja ale Negroazor mówisz o złym osadzeniu..ale przecież nie ma znaczenia która tarcza przy kupieniu/zakładaniu na dana stronę-lewa czy prawa.a jak zakładałem to wszystko sprawdzałem,żeby nie odstawało albo było dobrze dokręcone-z odpowiednia silą a nie 'na hama'może być tez coś z geometria nie tak?rama np w tamtej części bo naprzyklad ktoś miał dzwona?dodam ze nie ściąga przy puszczeniu kiery w żadną strone nawet podczas hamowania..
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
Przestawienie kół nie dało rezultatu.tez już mysle ze wada fabryczna tarcz.kupie jakieś inne np TRW i zobacze.bo niepokojące to jest.i pierun wie co się może później stać.bo jeszcze obstawiam krzywe zwrotnice,piasty.osadzenie tarczy na niej?nie wiem już gdzie szukać..
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
oprzetacza się tarcze też, tylko że jak to zrobisz to zapomnij o reklamacji.
ponadto, jeśli dasz ro reklamacji to upewnij się że nie ma żadnego nalotu na pow. styku tarczy z piasta, bo odrazu ci odrzucą rteklamację;)
piasta musi być oczyszczona baardzo dokładnie i przesmarowana smarem miedzianym. jeśli to jest ok to reklamuj tarcze ale podmnieeń może od kogoś jarzmo zacisku/zacisk![rolleyes :rolleyes:](./images/smilies/rolleyes.gif)
ponadto, jeśli dasz ro reklamacji to upewnij się że nie ma żadnego nalotu na pow. styku tarczy z piasta, bo odrazu ci odrzucą rteklamację;)
piasta musi być oczyszczona baardzo dokładnie i przesmarowana smarem miedzianym. jeśli to jest ok to reklamuj tarcze ale podmnieeń może od kogoś jarzmo zacisku/zacisk
![rolleyes :rolleyes:](./images/smilies/rolleyes.gif)
ceelx's ferio -- lookaj gringo
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
FEEDBACK
#4CivicEG.com Ferio Squad , #26 EG FERIO SQUAD , #2 PL Ferio Squad
Sprawdź sobie jak wygląda powierzchnia tarczy: Czy jest równomiernie przetarta od klocków. Sprawdź sb tłoczki hamulcowe czy ładnie odbijają, czy odbijaki nie są zapieczone, czy klocki mają luz w jarzmie. Jeśli to bd grało, sprawdź koła ( czy nie ma balonów, guzów itp.). Jeśli i to jest w porządku oddaj na reklamację , tak jak wyżej pisali
.
![wink ;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
co do wyważania kół to ja bym na Twoim miejscu sprawdził na inne wyważarce bo ja też jeździłem do super extra mega zaufanego zakładu no ale w końcu zdecydowałem się pojechać do innego, z nowymi maszynami. Okazało się, że po wyważeniu na nowej maszynie ciężarki były przyklejone w zupełnie innym miejscu, mało tego - na jednym kole z 40 gr zrobiło się 5 gr a na drugim brakowało 20 gr.... różnica była bardzo duża, bicie zniknęło. Przy wymianie zimowek było to samo - sprawdziłem wyważenie tego mojego serwisu odwiedzanego od lat na inne maszynie i znowu były różnice.
a co do przetaczania tarcz to jest to lekarstwo raczej na krótka chwilę bo tarcza która się pofałdowała ma już taką tendencję i w większości po jakimś czasie jest to samo - to nie mój wymysł tylko opinia wielu osób i mechaników
a co do przetaczania tarcz to jest to lekarstwo raczej na krótka chwilę bo tarcza która się pofałdowała ma już taką tendencję i w większości po jakimś czasie jest to samo - to nie mój wymysł tylko opinia wielu osób i mechaników