V max

Dyskusje ogólne.
Poldek44
Pełnoprawny User
Posty: 53
Rejestracja: czw 21 cze 2012, 01:27:29
Lokalizacja: SGL

#81

Post autor: Poldek44 »

Moje d15 minime na autostradzie jedzie równo z ek4 z 2 pasażerami na pokładzie, licznikowe nie wiem ile bo brakło skali, są jednak minusy tak szybkiej jazdy zgubiłem listwę boczną szyby, jeden kierunek z błotnika oraz odkręciło się koło pasowe :D Jest to prędkość graniczna dla ej2 według mnie :)
FlyKamil
Podwójny As
Posty: 274
Rejestracja: pt 18 sty 2013, 16:08:34
Lokalizacja: Polkowice

#82

Post autor: FlyKamil »

Ja seria d13 bez kata i ze stożkiem 200 (potem sprawdzone z gps'em bo nie wierzyłem ale się zgadzało) wąskie 13"
Nie wiem ode czego to zależy od kondycji silnika ?

Obrazek
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4531
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#83

Post autor: Grzesieek »

Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
Paweł.
Nałogowiec
Posty: 921
Rejestracja: śr 22 lut 2012, 16:29:45

#84

Post autor: Paweł. »

Jak lubię d13, tak stwierdzam że 200 nie pojedzie ;)
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1660
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#85

Post autor: Grzybohun »

w takim wypadku moje pojedzie 240... ciekawe jak by ktoś z d13 jechał obok nowego auta które ma poprawny prędkościomierz - może wtedy coś nie coś by nam o prędkości powiedział (policja sporo sobie liczy za pomiary)
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#86

Post autor: Hakier »

FlyKamil pisze:Ja seria d13 bez kata i ze stożkiem 200 (potem sprawdzone z gps'em bo nie wierzyłem ale się zgadzało) wąskie 13"
Nie wiem ode czego to zależy od kondycji silnika ?

[url=http://imageshack.us/a/img43/7909/38nk.th.png]Obrazek[/URL]
chyba z kasprowego zjeżdżałeś :D

powiem ci ze moje łapie tak z 210km/h ;)
MaciejWU
Forumowy As
Posty: 184
Rejestracja: pn 03 cze 2013, 09:47:48
Lokalizacja: SBE

#87

Post autor: MaciejWU »

Grzesieek pisze:Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
Poważnie?A idzie to po czymś rozpoznać?
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
szortyD15
Pełnoprawny User
Posty: 51
Rejestracja: pn 15 kwie 2013, 08:12:09
Lokalizacja: Kleszczów

#88

Post autor: szortyD15 »

Ja moim b2 jechałem 190, droga trochę pod trochę z górki, ale jeszcze miała zapas wiec myślę, że 200 może odrobinę wiecej pojechała.
Awatar użytkownika
RaDar
Nałogowiec
Posty: 605
Rejestracja: śr 16 paź 2013, 21:11:03
Lokalizacja: LTM
Wiek: 31

#89

Post autor: RaDar »

d15b7 po małych modach i remoncie - 191km/h przy jakichś ~ 5100rpm na lpg ( nie czuję różnicy czy pb czy lpg) oczywiście pomiar na gps;]
Awatar użytkownika
Laskosz
Natchniony
Posty: 2689
Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Wiek: 34

#90

Post autor: Laskosz »

MaciejWU pisze:
Grzesieek pisze:Nie. Po prostu niektórzy dostali D13 które ma 75KM a inni takie które ma 150KM i długą skrzynię. Walnęli się w fabryce przy produkcji i niechcący zrobili D13B2 szybsze niż VTI. Szit hepens.
Poważnie?A idzie to po czymś rozpoznać?
Tak ale silniki roznily sie szczegółami.mocniejsze sprezynki na zaworach, wypolerowany gaźnik, sitko i zwezka miały wiekszy przepływ. Trzeba się troche znac zeby bez rozbierania poznac mocniejsza wersje
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
Buzzer
Berbeć
Posty: 45
Rejestracja: sob 14 sty 2012, 22:06:47
Lokalizacja: WLKP

#91

Post autor: Buzzer »

Nie wiem czy piszecie to serio z tym 150KM d13 ale jeżeli tak to jest to dla mnie największy szok od dawien dawna. Dla przykladu, głowica D16z2 różni sie tez przeciez od b7 tylko sprężynkami, wałkiem a próżno szukac miedzy nimi takich roznic w KM. Mowimy tu przecież o dwukrotnie wiekszej mocy. Powiedzcie prosze w jakich budach można znaleźć te silniki bo jak sie domyślam jest to ogromna rzadkość.
Hakier
Nałogowiec
Posty: 865
Rejestracja: czw 19 sty 2012, 09:36:16
Lokalizacja: Nowy Korczyn

#92

Post autor: Hakier »

Buzzer, jaja chłopaki sobie robią. leją z tych którym d13 jeździ 200km/h

ale i tak nadal znajdą się oszołomy którym d13 będzie jeździć 200km/h :D
MaciejWU
Forumowy As
Posty: 184
Rejestracja: pn 03 cze 2013, 09:47:48
Lokalizacja: SBE

#93

Post autor: MaciejWU »

Pewnie te D13 150KM to wyszły w niewielu egzemplarzach..taka fure miec.. :gunsmilie:
Nie ważne przy czym stoisz.Ważne jak tym jeździsz.
6tomek7
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: pt 11 paź 2013, 23:07:48
Lokalizacja: trg

#94

Post autor: 6tomek7 »

Ja jechalem 175km/h moim d13 z 4 osobami na pokladzie :gossip: . Moze pojdzie z 10 wiecej ale potrwa to z pol godziny:D
Awatar użytkownika
K23
Natchniony
Posty: 2914
Rejestracja: sob 06 mar 2010, 22:31:31
Lokalizacja: A co Cie to?
Wiek: 23
Kontakt:

#95

Post autor: K23 »

6tomek7 pisze:Ja jechalem 175km/h moim d13 z 4 osobami na pokladzie :gossip: . Moze pojdzie z 10 wiecej ale potrwa to z pol godziny:D
Brawo. :thumbsup:
Skiper
Forumowy As
Posty: 167
Rejestracja: ndz 01 sie 2010, 01:29:07
Lokalizacja: Opole

#96

Post autor: Skiper »

D15B2 na kompresorze 0,3-0,4bar 210 vmax :D
6tomek7
Berbeć
Posty: 43
Rejestracja: pt 11 paź 2013, 23:07:48
Lokalizacja: trg

#97

Post autor: 6tomek7 »

ernest90s
Forumowy As
Posty: 155
Rejestracja: wt 27 sie 2013, 15:51:38
Lokalizacja: Warszawa

#98

Post autor: ernest90s »

Dzisiaj też niby jechałem lekko z górki 180 km/h D13B2 i co??? I na GPS wykazało 167,9 km/h. Także duży błąd. Ale zapas zawsze jest w tą stronę ze względu na zmianę rozmiaru kół... ogólnie licznik zawsze musi pokazywać za dużo, nigdy za mało...
Awatar użytkownika
Electrolit
Podwójny As
Posty: 261
Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
Lokalizacja: łódzkie

#99

Post autor: Electrolit »

ernest90s pisze:Dzisiaj też niby jechałem lekko z górki 180 km/h D13B2 i co??? I na GPS wykazało 167,9 km/h. Także duży błąd. Ale zapas zawsze jest w tą stronę ze względu na zmianę rozmiaru kół... ogólnie licznik zawsze musi pokazywać za dużo, nigdy za mało...
A jak masz przy innych prędkościach, zawsze zawyża? Czy tylko przy wyższych?
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1660
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#100

Post autor: Grzybohun »

I tak nieźle, niecałe 10% przekłamania
U mnie jest makabra ale przywykłem... czy to wina czujki vss czy moze samego zegara? Jak skrzynie zmienie to bd lepiej? ;)
ODPOWIEDZ