problem z d15b7
problem z d15b7
witam jak w temacie mam problem z moim d15b7 gdy jade na zimnym silniku i mam 2.500 obr to nie wkręca sie na obroty tak strasznie że nieda sie jechac a jak sie zagrzeje silnik to zapala sie check i jedzie juz normalnie co to moze byc? Dodam ze jak gazuje silnik na cieplym silniku przy otwartej masce to rusza sie jakis wąż z zaworem co jest takie kolanko ktore wchodzi w kol ssacy i wychodzi wężyk w kształcie litery S i idzie do góry a pod spodem idzie do separatora tej czarnej puszki to ten wężyk to jest ta odma czy co? prosze o pomoc dziękuje.
Ostatnio zmieniony czw 28 lis 2013, 19:27:00 przez Dj Diablo, łącznie zmieniany 3 razy.
Czujnik temp założyłem nowy wiazke przelutowalem nowe kable.
a błędy mi wyrzuca takie:
3 - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym, lub jego obwód
4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
5 - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
kody błędów mam z http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=14706 ... iagnostyka
Mysle ze to dobre kody. Mi sie wydaje ze to bedzie pekniety ktorys wezyk od podcisnienia bo jak sie auto zagrzeje gdy jade to pozniej jest ok tzn po zagrzaniu silnika wszystko powiekrza swoja obietosc i kasuje szczeliny??? jutro posprawdzam wezyki. Przychodzi komus cos do głowy jeszcze??
a błędy mi wyrzuca takie:
3 - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym, lub jego obwód
4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
5 - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
kody błędów mam z http://civic5g.pl/viewtopic.php?t=14706 ... iagnostyka
Mysle ze to dobre kody. Mi sie wydaje ze to bedzie pekniety ktorys wezyk od podcisnienia bo jak sie auto zagrzeje gdy jade to pozniej jest ok tzn po zagrzaniu silnika wszystko powiekrza swoja obietosc i kasuje szczeliny??? jutro posprawdzam wezyki. Przychodzi komus cos do głowy jeszcze??
Ostatnio zmieniony ndz 01 gru 2013, 15:04:56 przez Dj Diablo, łącznie zmieniany 1 raz.
jakieś nowe błędy się pojawiły?
zaczekaj z tym czujnikiem, bo gdyby był uwalony to silnik wcale by ci nie zapalił.
na 99% masz uszkodzony jakiś czujnik, czy coś w elektryce komputer działa w ten sposób że jeśli wykryje jakieś nieprawidłowości w odczytach z czujników, załącza tryb awaryjny i zapala check.
tak mi jeszcze chodzi po głowie żebyś wypiął kostkę od sondy lambda i spróbował się przejechać z wypiętą, spróbuj i napisz co z tego wyszło
zaczekaj z tym czujnikiem, bo gdyby był uwalony to silnik wcale by ci nie zapalił.
na 99% masz uszkodzony jakiś czujnik, czy coś w elektryce komputer działa w ten sposób że jeśli wykryje jakieś nieprawidłowości w odczytach z czujników, załącza tryb awaryjny i zapala check.
tak mi jeszcze chodzi po głowie żebyś wypiął kostkę od sondy lambda i spróbował się przejechać z wypiętą, spróbuj i napisz co z tego wyszło
1- Sonda lambda lub jej obwód z wyjątkiem silnika (D16A9)
3 - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym, lub jego obwód
4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
takie teraz wywala błędy sonda lambda zmieniona i nic chyba ze gdzies wiązka swiruje zmienie jeszcze ten czujnik co jest z tylu kolektora ssacego bo map sensor podmienilem i nic zobaczymy co bedzie. Co do czujnika polozenia walu korbowego to gdyby byl uszkodzony to hanka by nie odpalila.
3 - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym, lub jego obwód
4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
takie teraz wywala błędy sonda lambda zmieniona i nic chyba ze gdzies wiązka swiruje zmienie jeszcze ten czujnik co jest z tylu kolektora ssacego bo map sensor podmienilem i nic zobaczymy co bedzie. Co do czujnika polozenia walu korbowego to gdyby byl uszkodzony to hanka by nie odpalila.