WARTO CZY NIE WARTO? REMONT EG8

nikos872
Forumowy As
Posty: 152
Rejestracja: wt 01 maja 2012, 18:55:10
Lokalizacja: WLKP

WARTO CZY NIE WARTO? REMONT EG8

#1

Post autor: nikos872 »

WITAM JEST DO ZROBIENIA EG8 , WŁSNYMI RĘKOMA Z POMOCA MECHANIKA, I Z KUMPLEM
PROBLEM W TYM ZE NIE WIEM CZY WARTO INWESTOWAC

EG8 D15B2 Z LPG BRC
OBNIZONE TROCHE , BLACHARKA Z WIERZCHU OK, ALE PORDZEWIAŁEM PRGISZPACHLI NA PEWNO JEST TROCHE I BITA BEWNIE NIE RAZ ,KAPIE GDZIES WODA MIEDZY SZYBA A MACHĄ PO BEZPIECZNIKACH
AUTO SMIGA WSZYSTKO OK, BEZAWARYJNE,DOSC SYMPATYCZNIE WYGLĄDA SILNIK BDB GAZ OK,NAPED OK
SRODEK EL SZYBY LUSTERKA REFLEKTORY SZYBER DACH SZKALNY ITD,WELUR PODŁOKIETNIK
I TERAZ TAK.,,DO ZROBIENIA JEST

ROZRZĄD KOMPLETNY, WYMIANA OLEJU FILTRA OLEJU MISKI OLEJOWEJ, MOZE MAGLOWNICA ALBO KRZYZAKI, SPORO CZESCI W ZAWIESZENIU, DRĄZKI KIEROWNICZE, PEWNIE BEBNY I OGÓLNIE CHAMULCE ALE W PLANACH BYŁBY SWAP CHAMULCÓW , SWAP WACHCZY NA WACHACZE ZE STBAMI ,JESZCZE WIEKSZE OBNIZENIE AUTA , JAKIS DOBRY WYDECH , DOLOT ITD

I TERAZ TAK.,WARTO KŁĄSC W TAKIE AUTO? WARTO OBNIZAC, ROBIC DOLOT WYDECH LAKIER ITD...JAK AUTO MA DO ROBIRENIA PROGI, I JEST TROCHE POKLEPANE POSZPACHLOWENE (WSZYSTKO ZAMALOWANE) WYGLDA OK

CZY LEPIEJ SPRZEDAC I SZUKAC JUZ CZEGOS ZE STABILIZATORAMI I SILNIKIEM 1.6 ?

BO ZEBY JE ZROBIC NA CACY TO PISAŁEM ILE JEST DO ZROBIENIA....I W DALSZYM CIAGU BEDZIE TO eg8
MOZE LEPIEJ SPRZEDAC I POSZUKAC NP eg9 DO ROBIENIA? ZWSE JZU S STABY I LEPSZY SILNIK
Niemiec płakał jak sprzedawał
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#2

Post autor: Grzybohun »

Po co te krzyki?
Zależy czy Ci zalezy ba numerku przy oznaczeniu modelu czy na aucie do ktorwgo jestes pewny ze wszystko.w nim znasz bo robiles. W nowym aucie tez bedzie sporo do zrobienia, stab z tylu to okolo 200pln... no z silnikiem moze byc troche kosztow jak tak bardzo chcesz miec 1.6, jednak ja bym zrobil to co jest. Ty zrobisz jak bd uwazal, na pewno znajdzie sie sedan w lepszym stanie niz Twoj do ktorego mozna wrzucic graty itp. My za Ciebie nie zdecydujemy, tylko mozemy doradzic. Ja jestem zdania ze lepiej zlozyc ch*jowe auto od zera i wuedzieć że jezdzi sie prawie nowym, w wiekszosci odnowionym autem i jak cos zacznie trzeszczwc piszczec ito to wiedziec od razu co moglo sie wysrać ;)
kamil588
Podwójny As
Posty: 254
Rejestracja: sob 27 kwie 2013, 21:12:38
Lokalizacja: Małkinia

#3

Post autor: kamil588 »

Też zadawałem sobie takie pytanie ale decyzje podjąłem dawno.. qupeta ma u mnie dożywocie :) władowałem w nią conajmniej drugie tyle co zapłaciłem za samochód, ale pieniedzy nie żałuje i wiem że bede inwestował dalej :)
nikos872
Forumowy As
Posty: 152
Rejestracja: wt 01 maja 2012, 18:55:10
Lokalizacja: WLKP

#4

Post autor: nikos872 »

no niby macie racje , tylko mnie najbardziej przeraza blacha...konkretnie progi, i to ze była bita..na pewno i ..no nie jest juz to co powinno byc chociaz jedzie prosto itd. chodzi mo o to...ze milej sie pakuje kase w lepszą baze. wiem ze ideału nie zjade, myslałem juz nwet o 4 gen . le jakos buda ładniejsza jest od v gen zwłąszcza sedan coupe jak dla mnie, a z jajkami to u mnie jest tak ze mówie ze nie..a za chwile jarm sie jakims fajnie zrobionym jajkiem

mam duzo do roboty
progi
całę zawieszenie bo chciałbym miec cos pewniego a nie wymienic co pol roku jakąs gume tylko porobic wszystko, nawet na dobrych uzywkach oem
rozrząd to juz nowy
jest w niej eibch pro kit .ale jest za wysoko, chciałem dac jeszcze nizej przez przyciecie sprezyn...bo n początku jest ona zwinieta tak ze 5 zwojów praktycznie styka sie ze sobą, na luznej sprezynie,wiec jak jeden czy dwa zwoje odetne to mysle ze nie bedzie to miało wpływu na prace samej sprezyny,bo ta czesc i tak nie pracuje

do ego chciałem fotele od VTI , reflektory blck clear bo te moje swiecą tragicznie

chamulce z tarczą z tyłu
jakis stabilizator , przód lub tył zalezy który wyjdzie korzystniej cena- własciwosci jezdne

i moze z PGMFI na MPFI
wydech dolot
misk olejowa
i jeszcze jakies tam pierdoły

to tak na początek

2-3 tyś pewnie duuuzo za mało mówie tu o dobrych uzywkach prócz rozrządu i niektórych czesci zawieszenia
Niemiec płakał jak sprzedawał
nikos872
Forumowy As
Posty: 152
Rejestracja: wt 01 maja 2012, 18:55:10
Lokalizacja: WLKP

#5

Post autor: nikos872 »

ja robiłęm wiekszosc samemu...swoją nawet sam malowałem, lakier samochodowy plus hammerite...a raczej cos tego typu....z dekorala...antykorozyjne..przy 5 warstwach wyszło jak na pierwszy raz i srebrny metalic najgorszy do malowania na prawde zadowalająco....i dla mnie własnie najwiekszy urok tej zabawy polega na tym..ze sam robisz....BUILDED NOT BUYED i to jest fajne....rzemiosło....a do tego honda sie nadaje bo jest bardzo plastyczna
Niemiec płakał jak sprzedawał
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#6

Post autor: Grzybohun »

Poza tym że Bought* to masz racje, zostaw sobie furacza a moze kiedys osiagniesz taki efekt jak kolega Yaca :)
bitner200
Pełnoprawny User
Posty: 76
Rejestracja: pt 02 lis 2012, 23:50:07
Lokalizacja: Szczytna

#7

Post autor: bitner200 »

Moim zdaniem warto . Ja reanimuje swoje eg4 i wszystko robię sam od zrobienia podłogi po malowanie to wtedy nie idzie aż tyle pieniędzy.
nikos872
Forumowy As
Posty: 152
Rejestracja: wt 01 maja 2012, 18:55:10
Lokalizacja: WLKP

#8

Post autor: nikos872 »

ja tez wszystko sam robie, tyle ze silnik..troche juz za słaby dla mnie,istad te dylematy,a zrobienie wydechu,dolotu impfi za duzo nie da chyba,poza tym bedzie kosztowac tyle co pol swapa
Niemiec płakał jak sprzedawał
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#9

Post autor: Grzybohun »

o mpfi możesz z wieloma pogada na forum - kolega Kodeczek (o ile jeszcze wchodzi tutaj) miał właśnie taki mod i wyszło mu około 120KM :) poza tym spalało identyczne ilości paliwa, a jechało zacnie (na wykresie z hamowni nawet do 8500 obr/min były wskazania, lecz to już chyba zbytnie żyłowanie d15b2 :D) warto, warto ratować takie youngtimery bo zabdany civic to piekna rzecz ;)
Awatar użytkownika
Grzesieek
Moderator
Posty: 4501
Rejestracja: pn 26 kwie 2010, 15:55:44
Lokalizacja: Orneta

#10

Post autor: Grzesieek »

120KM to już z wydechem, dolotem i strojeniem.
8500rpm to stanowczo za wysoko, tam się już nic nie dzieje a silnikowi na zdrowie nie wychodzi.
I Civic youngtimerem? III owszem, IV już niedługo, ale naszym Vgenom jeszcze dobrych parę lat brakuje.
Awatar użytkownika
Grzybohun
Natchniony
Posty: 1659
Rejestracja: wt 07 maja 2013, 17:45:56
Lokalizacja: ze wsi Warszawa
Wiek: 30

#11

Post autor: Grzybohun »

Patrzę w przyszłość, Panie Moderatorze :) no bo czym będzie stara pucha EG/EH/EJ za 5-7 lat? mówię tylko co widziałem na wykresie (bo miałem jego auto kupić, jednak ktoś mnie uprzedził)
Koniec OT, warto naprawiać civa i koniec :P
nikos872
Forumowy As
Posty: 152
Rejestracja: wt 01 maja 2012, 18:55:10
Lokalizacja: WLKP

#12

Post autor: nikos872 »

120 km po samym mpfi? nie wierze.przeciez identyczny silnik d15b7 ma mpfi i ma 101 km fabrycznie....wiec skąd 19 km?sam wydech i dolot? 19km?
Niemiec płakał jak sprzedawał
ODPOWIEDZ