Szczeki hamulcowe EG4
Szczeki hamulcowe EG4
Witam!
Mam pytanie, o jakiej srednicy wchodza szczeki do Civica EG4? 180mm czy 200mm? Bo chce je zamowic i sa w dwoch rozmiarach.
Drugie pytanie czy warto tak profilaktycznie kupic zestawy naprawcze do cylinderkow? Martwi mnie to ze jedna szczeka byla duzo bardziej zuzyta od drugiej(tak bardzo ze reczny lapie na jedno kolo, regulacja samoregulatorow pomaga na krotka mete), Honde kupilem juz z takimi wiec nie wiem jak to bylo wczesniej, wiem tyle ze poprzedni wlasciciel to druciak i potrafil wymienic jeden amortyzator.
Mam pytanie, o jakiej srednicy wchodza szczeki do Civica EG4? 180mm czy 200mm? Bo chce je zamowic i sa w dwoch rozmiarach.
Drugie pytanie czy warto tak profilaktycznie kupic zestawy naprawcze do cylinderkow? Martwi mnie to ze jedna szczeka byla duzo bardziej zuzyta od drugiej(tak bardzo ze reczny lapie na jedno kolo, regulacja samoregulatorow pomaga na krotka mete), Honde kupilem juz z takimi wiec nie wiem jak to bylo wczesniej, wiem tyle ze poprzedni wlasciciel to druciak i potrafil wymienic jeden amortyzator.
co do szczek, to ja kupowałem według katalogu intercarsu i pasowały do eg3, także twoje napewno też spasują, co do nierównomiernego złużywania sie szczęk, to pewnie masz cylinderki pozapiekane i to one są temu winne. Najlepiej kupić zestawy tegenracyjne, w IC też są za nieduże pieniądze, uwaga przy wymianie na odpowietrzniki cylinderków, lubią sie urywać.
Jak chcesz ogarniać porządnie to daj bebny do przetoczenia:)
Jak chcesz ogarniać porządnie to daj bebny do przetoczenia:)
Wczoraj wszystko złożyłem jednak problem z ręcznym pozostał. Gdy samoregulatory są całkiem skręcone, dźwignia ręcznego wydaje się działać normalnie, jednak hamulce łapią bardzo słabo. Gdy podkręcę samoregulatory z obu stron tak samo to ręczny działa bardzo dobrze, ale obciera bęben w lewym kole i podczas jazdy się nagrzewa. Gdy poluzuję samoregulator w lewym kole to już nie obciera, ale słabo łapie ręczny na to koło.
Da się coś z tym zrobić jakoś wyregulować bez dodatkowych kosztów?
Da się coś z tym zrobić jakoś wyregulować bez dodatkowych kosztów?
Wszystko jest złożone raczej dobrze. Myślę że to raczej wina progów na bębnach. Teraz rozebrałem i widzę że w tym lewym obciera o wewnętrzny próg(jak nie zakładam bębna do końca to nie trze, a jak docisnę to ociera). Zrobię na razie ręczny przynajmniej na to jedno koło, żeby mocniej trzymał, tylko nie wiem czy tak przejdzie przegląd.