Filtr przeciwpyłkowy (kabinowy)
No faktycznie proste... słuchaj jak zdejmiesz to pomierz wymiary filtra to będzie dla potomnych zdjęcie oczywiście też w ogóle nacykaj fot jak będziesz działał
A co do podszybia to zastanawiające jest to że nic tam nie ma... Może zbyt mały ciąg miał wentylator z filtrem i zrezygnowali? W każdym razie jakaś chociażby rajstopa się przyda. Liści u mnie tam pełno a jak coś twardszego się znajdzie typu jakaś śrubka to po łopatkach...
A co do podszybia to zastanawiające jest to że nic tam nie ma... Może zbyt mały ciąg miał wentylator z filtrem i zrezygnowali? W każdym razie jakaś chociażby rajstopa się przyda. Liści u mnie tam pełno a jak coś twardszego się znajdzie typu jakaś śrubka to po łopatkach...
Ostatnio zmieniony czw 12 gru 2013, 00:58:23 przez ernest90s, łącznie zmieniany 1 raz.
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Odświeżając temat w końcu znalazłem chwilę żeby pozaglądać co jest grane ,gdy odkręciłem czarną obudowę byłem w szoku ,że po prostu filtra kabinowego u mnie nie ma co jest dziwne skoro klimatyzacja jest . W nagrzewnicy było sporo liści i innych brudów . Nie zrobiłem zdjęć bo miałem słabą baterie w telefonie a wtedy nie działa mi lampa błyskowa
HakerPL1, zapraszam Cię do lektury http://civic5g.pl/printview.php?t=308&s ... 6ece4a38ab
Siemanko, zrobiłem wczoraj u siebie sposób z pończochą na wlot powietrza w podszybiu i wydaje mi się że przyczyniło się to do zmniejszenia parowania oprócz tego że nie ma mowy o żadnych liściach w dmuchawie! Polecam gorąco ten sposób. Nie wiem czy to objaw tego że auto stało całą noc w garażu czy tylko tej pończochy ale powiem tyle... na trasie 30 km praktycznie w ogóle nie włączałem nawiewu - jak włączałem raczej po to żeby się ogrzać.
U siebie zrobiłem to w ten sposób że wziąłem kawałek druta i wygiąłem taki czworokąt 10 cm x 17 cm z naddatkiem druta wsadzając to w "nogawkę" pończochy. Pozostaje tylko zawiązać z jednej i z drugiej tą "nogawkę" odciąć niepotrzebny naddatek pończochy i wsadzić na auto. Drut wygiąć dokładniej już na tym otworze a następnie zaprzeć go naddatkiem druta żeby się nie zsunęło do góry. W ten sposób mamy dwie warstwy pończochy i rozwiązujemy dwa problemy w wentylacją.
Napiszę jeszcze po jakimś czasie jak to się sprawuje ale na bank jest różnica na lepsze...
U siebie zrobiłem to w ten sposób że wziąłem kawałek druta i wygiąłem taki czworokąt 10 cm x 17 cm z naddatkiem druta wsadzając to w "nogawkę" pończochy. Pozostaje tylko zawiązać z jednej i z drugiej tą "nogawkę" odciąć niepotrzebny naddatek pończochy i wsadzić na auto. Drut wygiąć dokładniej już na tym otworze a następnie zaprzeć go naddatkiem druta żeby się nie zsunęło do góry. W ten sposób mamy dwie warstwy pończochy i rozwiązujemy dwa problemy w wentylacją.
Napiszę jeszcze po jakimś czasie jak to się sprawuje ale na bank jest różnica na lepsze...
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Wydaje mi się że gąbka przepuści wode - owszem ale z powietrzem będzie już gorzej. Zauważ że pończochę naciągali bandyci przy obrabowaniu banku więc można w tym swobodnie oddychać. Nie wiem czy jest coś lepszego na rynku od rajstopy jak się okazuje to raj nie tylko dla stopy ja polecam, nic mi nie paruje od momentu założenia
- Walnuts.inc
- Nałogowiec
- Posty: 896
- Rejestracja: pn 28 mar 2011, 09:31:31
- Lokalizacja: Opolskie
Gąbka o gramaturze 10 PPI jest tak szeroka że kurz będzie przez nią dostawał się do środka, wszystko zależy od dobrania odpowiednich materiałów.
Tu zdjęcia poglądowe gradacji pianek: http://www.diytrade.com/china/pd/625178 ... normal_img
Tu zdjęcia poglądowe gradacji pianek: http://www.diytrade.com/china/pd/625178 ... normal_img
Cry "Havoc!" and let slip the dogs of war.
póki co rajstopa spełnia swoją rolę... nie mogę powiedzieć że nie paruje w ogóle ale różnica jest bardzo duża i leci przefiltrowane powietrze bez żadnego kurzu po oczach! liście potrafią zdenerwować. Aha, po włączeniu obiegu wewnętrznego paruje w moment. Rozbierał ktoś ten tunel gdzie jest filtr przeciwpyłkowy?
- Electrolit
- Podwójny As
- Posty: 261
- Rejestracja: wt 13 sie 2013, 17:37:53
- Lokalizacja: łódzkie
Obstawiał bym że kolektory wydechowy jest gdzieś dziurawy i przepuszcza do kabiny spaliny otworem od wielowpustu maglownicy. Tam jest taka uszczelka która jak się obróci o 180 stopni to nie spełnia swojej roli.. . a jeżeli rzeczywiście dopiero po włączeniu ogrzewania to trzeba by zrozumieć najpierw sposób w jaki ono jest podgrzewane... chyba że pojawia się przy zimnym nawiewie także smród?