Większy alternator w Civicu
Większy alternator w Civicu
Witajcie od dawna się przymierzam do zaaplikowania większego alternatora bo ten co jest teraz chyba 60A (D13b2) zdecydowanie będzie za słaby.
Aktualnie Car audio ma 500Watt Rms
A teraz zmieniam wzmacniacz na monobloka 1500watt Rms prz 1 Ohm
także potrzebuję trochę prądu.
iChcę wstawić alternator min 120Amper od jakiegoś diesla
oraz 2 akumulatory 45Ah co da łącznie 90Ah
wszystko połączone spawarą 50mm
i teraz pytanie czy ktoś wstawiał większy alternator do swojego civica ?
Najgorsze jest to że w civicu jest mało miejsca żeby wszedł duży alternator
koło pasowe trzeba będzie przełożyć no i jakoś łapy dorobić, bo ze wzbudzeniem go myślę że nie będzie problemu.
Aktualnie Car audio ma 500Watt Rms
A teraz zmieniam wzmacniacz na monobloka 1500watt Rms prz 1 Ohm
także potrzebuję trochę prądu.
iChcę wstawić alternator min 120Amper od jakiegoś diesla
oraz 2 akumulatory 45Ah co da łącznie 90Ah
wszystko połączone spawarą 50mm
i teraz pytanie czy ktoś wstawiał większy alternator do swojego civica ?
Najgorsze jest to że w civicu jest mało miejsca żeby wszedł duży alternator
koło pasowe trzeba będzie przełożyć no i jakoś łapy dorobić, bo ze wzbudzeniem go myślę że nie będzie problemu.
Kiedyś się interesowałem, ale dałem sobie spokój mam inne samochody...
Znalazłem stare wypowiedzi na elce że facet z "mitubiszi" wsadził p&p jakąś 90A chyba, znalazłem go i odpisał. Tylko on kupił to na allegro i więcej nic nie wiedział. A tak to na naszych forach brak wyczerpujących informacji. Proponuje lekturę "zagarmaniczną" może w krainie RF-a .
Znalazłem stare wypowiedzi na elce że facet z "mitubiszi" wsadził p&p jakąś 90A chyba, znalazłem go i odpisał. Tylko on kupił to na allegro i więcej nic nie wiedział. A tak to na naszych forach brak wyczerpujących informacji. Proponuje lekturę "zagarmaniczną" może w krainie RF-a .
SR20DET jest. S13 jest. Kolekcjonowanie części...
Właśnie boje się tak nowych alternatorów bo tam wzbudzanie jest prze kompa czy jakiś przekaźnik a w starych wystarczy mały prąd jakiś rezystorek czy żarówka i już ładuje.BartekGib pisze:Szukaj altka od jakiejś większej Hondy w dieslu. Sprawdź co proponuje 2.2 iCTDi z nowego Accord'a. Tam jest spory aku + sporo elektroniki - musi pociągnąć to wszystko. Ale sam montaż + koszta mogą być ostro przesadzone ....
Szkoda że nie pamiętasz ile miał A, Klimy nie mam to niby gdzie mam miejsce?;pszatri pisze:Kiedyś szukałem altka do swojej d serji, i sprzedawca miał z toyoty (nie pamiętam modelu i ile A było) i gabarycie zblirzonym do hondowego ale inna wtyczką wzbudzania.
Tak się spytam, czy masz klimę? Jesli nie to masz miejsce na drugi dodatkowy altek, prawda bez rzeźby się nie obejdzie!
pojedz na szrot, popytaj za mocniejszym altkiem, nie koniecznie z japońca, przymierz czy się zmieści w miejsce kompresora, uwzględnij jeszcze miejsce na dodanie mechanizmu mocowania i napinania paska, i tylko zostanie rzeżbienie owego mechanizmu.
Koło pasowe masz na 3 paski? wspomaganie masz w aucie?, jak tak to wykorzystaj środkowy rowek na pasek
Koło pasowe masz na 3 paski? wspomaganie masz w aucie?, jak tak to wykorzystaj środkowy rowek na pasek