Problem z Wentylatorem

Problemy z prądem.
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

Problem z Wentylatorem

#1

Post autor: maly2883 »

Witam mam pewien problem z wentylatorem i z wolnymi obritami silnika w aucie jak wentylator ustawie na 3 i 4 to samochod prawie gasnie a jak wyłacze wentylator obroty wzrastaja tak jak powinno byc wiec w czym mam problem ktos pomoze?
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#2

Post autor: Piterex »

wyczyść na początek silniczek krokowy powinno być troszkę lepiej i spr. w jakim stanie masz alternator. Bo może być tak że alternator ma duży pobór prądu i duże obciążenie że daje duży opór na silnik
Zientas
Potrójny As
Posty: 372
Rejestracja: czw 20 paź 2011, 14:02:05
Lokalizacja: Żory

#3

Post autor: Zientas »

krokowiec raczej nie. Juz bardziej byłbym przychylny do tego alternatora
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#4

Post autor: Piterex »

kuzyn miał to samo i wyczyściliśmy krokowy i było minimalnie lepiej ale u niego to też jej alternator
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#5

Post autor: Piterex »

Więc morał z tego taki że albo bd musiał dać alternator do regeneracji albo się przyzwyczaić
silvo18
Pełnoprawny User
Posty: 59
Rejestracja: pn 03 paź 2011, 21:23:11
Lokalizacja: Tarnobrzeg

#6

Post autor: silvo18 »

albo podkręć obroty :P
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#7

Post autor: maly2883 »

czyli stawiacie na alternator a moze sprawdzic miernikiem bo posiadam taki???
Awatar użytkownika
SCKAPE
Nałogowiec
Posty: 974
Rejestracja: sob 23 lip 2011, 16:44:28
Lokalizacja: Stockport

#8

Post autor: SCKAPE »

]-[ master ]-[ pisze:Bo może być tak że alternator ma duży pobór prądu
hahaha.......... :D
Alternator nie pobiera prądu :P jak juz to go wytwarza (choć i tak nie do końca...)
Pozatym dmuchawa nie ma takiego poboru zeby nawet dojechany alternator sobie nie dal z nia rady, powiem wiecej kiedys w w vectrze 2,5 v6 usmarzył mi sie alternator wiec kompletnie nie mialem ladowania i na samym akumulatorze z włączonym radiem i nawiewem dojechalem do domu, a przejechalem tak ponad 250km... Ja bym obstawiał jakieś zwarcie prędzej na obwodzie od dmuchawy. Pozatym jak wlączysz wszystkie swiatla i radio na full w tym samym momecie to tez ci przygasa? Jesli nie to bym szukał przyczyny własnie w dmuchawie...
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#9

Post autor: maly2883 »

robi to na 3 i 4 biegu dmuchawy...
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#10

Post autor: Piterex »

Dobra z tym pobieraniem prądu to miałem na myśli co innego ale mi nie wyszło :bored:
Toki
Podwójny As
Posty: 295
Rejestracja: pt 11 lut 2011, 13:08:46
Lokalizacja: Lublin

#11

Post autor: Toki »

mialem kiedys podobnie tylko przy zamykaniu / otwieraniu szyberdachu i mialem spięcie i słabą mase :P sprawdz wszytskie masy ....
Zientas
Potrójny As
Posty: 372
Rejestracja: czw 20 paź 2011, 14:02:05
Lokalizacja: Żory

#12

Post autor: Zientas »

przyzwyczaj sie lub regeneracja. Ale jak niejest tak tragicznie to bym tak jeździł.
Dj Diablo
Potrójny As
Posty: 473
Rejestracja: sob 07 sie 2010, 20:29:14
Lokalizacja: Pcim

#13

Post autor: Dj Diablo »

e tam maly czepiasz sie szczegółow zaloz se akumulator od stara i alternator od scani i nic niebedzie ci falowalo na obrotach haha tak ma byc i tyle to nie wazne czy star czy nowy akumulator poprostu jest duzy pobór prondu i alternator duzy prad wytwarza dlatego na wolnych obrotach tak slabnie silnik kumasz? :P
Awatar użytkownika
Piterex
Podwójny As
Posty: 287
Rejestracja: wt 22 mar 2011, 22:18:42
Lokalizacja: Gdańsk

#14

Post autor: Piterex »

Dobrze powiedziane :thumbsup:
Kamikadze
Berbeć
Posty: 30
Rejestracja: sob 31 gru 2011, 08:59:15
Lokalizacja: Ostaszewo/ngd
Kontakt:

#15

Post autor: Kamikadze »

SCKAPE pisze:
]-[ master ]-[ pisze:Bo może być tak że alternator ma duży pobór prądu
hahaha.......... :D
Alternator nie pobiera prądu :P jak juz to go wytwarza (choć i tak nie do końca...)
Pozatym dmuchawa nie ma takiego poboru zeby nawet dojechany alternator sobie nie dal z nia rady, powiem wiecej kiedys w w vectrze 2,5 v6 usmarzył mi sie alternator wiec kompletnie nie mialem ladowania i na samym akumulatorze z włączonym radiem i nawiewem dojechalem do domu, a przejechalem tak ponad 250km... Ja bym obstawiał jakieś zwarcie prędzej na obwodzie od dmuchawy. Pozatym jak wlączysz wszystkie swiatla i radio na full w tym samym momecie to tez ci przygasa? Jesli nie to bym szukał przyczyny własnie w dmuchawie...


Masz racje ja mam walnięty akumulator i wlacze dmuchawe na 4 odpale i bez alternatora nie faluje nic i wgl . też stawiałbym , na Dmuchawe . lub na mase .
młody
Nałogowiec
Posty: 864
Rejestracja: pn 11 kwie 2011, 21:46:51
Lokalizacja: sosnowiec

#16

Post autor: młody »

Masz racje ja mam walnięty akumulator i wlacze dmuchawe na 4 odpale i bez alternatora nie faluje nic i wgl . też stawiałbym , na Dmuchawe . lub na mase .
sory za OT, ale .. pisz po ludzku, dzięki

osobiście stawiałbym na słabą masę, co się dzieje jak włączysz dmuchawę i światła ?
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#17

Post autor: maly2883 »

umnie spadaja obrity jak włcze ogrzewanie tylniej szyby lib wentylator na 4
Awatar użytkownika
SCKAPE
Nałogowiec
Posty: 974
Rejestracja: sob 23 lip 2011, 16:44:28
Lokalizacja: Stockport

#18

Post autor: SCKAPE »

i co wyszło????
maly2883
Potrójny As
Posty: 305
Rejestracja: czw 14 lip 2011, 22:24:28
Lokalizacja: Pomorze

#19

Post autor: maly2883 »

dzis jade ustawic zapłon i obroty napisze jak wroce
ratler666
Żółtodziób
Posty: 13
Rejestracja: wt 07 cze 2011, 22:59:49
Lokalizacja: Łódź

#20

Post autor: ratler666 »

Wiecie co ja jeżdżę na odpiętym krokowcu i im większy pobór prądu tym niższe obroty, przy czym obroty spadają przy wszystkich odbiornikach nie ważne czy to jest wentylator czy światła.
ODPOWIEDZ