Wczoraj zrobiłem przeróbkę z B2 na B7, dzis kończyłem prace podpinaniem wszystkich wężyków i elektryki w kabinie. Zestaw kopiłem kompletny cała wiązka kabinowa + kolektor ssący komp P06 termostat i wszystkie potrzebne rurki czyli komplecik. B2 pracowało mi równiutko czasem miało problemy z odpalaniem jak to B2. ale do rzeczy
Pierwsze odpalenie B7 udane zpalil obroty miedzy 1,2k - 1,5k ale potem zaczęły poważnie falować tak od 1,2 do 1,5k, nie wiem co sie stało nie potrafię sobie z tym poradzić ktoś może mi pomoc ? Do tego obrotomierz nagle przestał działać ale to myślę kwestia bezpiecznika. Czy to falowanie obrotów moze być wywołane na przykład zanieczyszczonym silniczkiem krokowym?
D15B2>>B7 Pomocy
jeżeli obrotek tez niedziała to szukałbym raczej w okolicy apratu zapłonowego,obroty są właśnie z niego podawane na zegary a uszkodzony aprat moze powodować falowanie . sprawdz aparta mierząć opory na poszczegulnych pinach we wtyczce
MOJE D16Z5
viewtopic.php?t=16631
viewtopic.php?t=16631
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 59
- Rejestracja: pn 19 gru 2011, 22:19:42
- Lokalizacja: Gostynin