obniżenie -60 na szerokich felgach
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
- Lokalizacja: Oświęcim
obniżenie -60 na szerokich felgach
Witam. Szukałem ale nie mogę znaleźć tematu z tym zagadnieniem.
Chodzi o to że mam felgi 16" na równo lub minimalnie wystające poza obrys samochodu. Mam okazje kupić zawieszenie -60 przód i -40 tył.
I tu moje pytanie... przy obniżeniu -60 nie skasuje błotników na dziurach? Mam opony przednie 195/50 nowiutkie... nie chce ich zmieniać.
z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi
Chodzi o to że mam felgi 16" na równo lub minimalnie wystające poza obrys samochodu. Mam okazje kupić zawieszenie -60 przód i -40 tył.
I tu moje pytanie... przy obniżeniu -60 nie skasuje błotników na dziurach? Mam opony przednie 195/50 nowiutkie... nie chce ich zmieniać.
z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
- Lokalizacja: Oświęcim
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
profil 50 na 16 '' ? Przy tym et może być ciężko
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
- Lokalizacja: Oświęcim
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2692
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
Na takim kole będziesz miał z 2.5 cm więcej średnicy niż powinno być. Co można Ci doradzić... skoro nie chcesz zmieniać felg i chcesz brać ten zawias, to załóż, zobacz czy obciera i najwyżej zrób negatyw. Innej możliwości nie ma.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Pełnoprawny User
- Posty: 98
- Rejestracja: sob 02 paź 2010, 19:03:08
- Lokalizacja: Oświęcim
Wsadziłem nowe sprężyny MTS TECHNIK na seryjne amory, przód -4cm tył -3,5cm i wymieniłem większość tulei, przy gwałtownym skręcie tył obciera (wydaje mi się że sprężyna jest zbyt miękka bo amory mają ponad 80% sprawności). Koła 16" 7j h2 ET35 przód 195/45 tył 205/50. Wydaje mi się że przód mógłby zejść nawet do -6cm bezproblemowo.
Obniżenie na et 35 dało niebywałą przyczepność samochodu, można rozbić głowę przy gwałtownym skręcie.
Pozdrawiam.
Obniżenie na et 35 dało niebywałą przyczepność samochodu, można rozbić głowę przy gwałtownym skręcie.
Pozdrawiam.