Wydech proex
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
Wydech proex
Mam pytanie odnośnie całego wydechu,nie mam za bardzo kasy na przerobienie od kolektora do końca na 2,25 cali kasy.Chce zrobić po "kosztach" i mam tak 4-2-1 zamiast kata strumienica,potem środkowy jego zastąpić czymś tanim? lub może osunąć całkiem i wstawić rurę ? i na końcowy dać proex.Chce to zrobić na średnicy oryginalnych rur nic większe.i Żeby do 3 rpm było cicho,i za równo polepszyło moc.Co byście doradzili?
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
Wtrącę się widzę że damianek12 szuka mocy w wydechu robionym "po kosztach" więc każdy chyba ma doświadczenie z czegoś co robił po kosztach i zapewne żałował w efekcie końcowym proponuję dozbierać szmalu i kupić już konkret ta strumienica nie da Ci KM tylko nieco usunie ten metaliczny odgłos..
jestem Danio - jakieś pytania?!
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
421 ori żeliwny paskudny czy aftermarket chiński z kwasówki ? Bo to już różnica. Odetkanie wydechu na pewno coś da, ale wcześniej wolałbym zainwestować w remont bo widziałem na filmiku jak ta honda kopcidamianek12 pisze: mam tak 4-2-1
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
Ja bym zrobił tak: 4-2-1 wpakowałbym, potem tą paskudną strumienicę zastąpiłbym środkowym wydechem proex'a a na końcu co tam sobie marzysz i już dość dobry wydech byś miał. Tylko jak kopci to cały będzie zabity smołą zanim doczeka się remontu
I co to za 4-2-1? OEM czy Aftermarket?
I co to za 4-2-1? OEM czy Aftermarket?
jestem Danio - jakieś pytania?!
-
- Podwójny As
- Posty: 263
- Rejestracja: śr 04 lip 2012, 18:45:48
- Lokalizacja: Opole
Strumienica nie daje mocy.. Więc w jej miejsce pakuj dobry środkowy przelotowy proex np.
Hmm 4-2-1 seryjny żeliwny to dość toporne dzieło wewnątrz nie jest spolerowany tylko szorstki i pełno odlewowych grudek ma ale na pewno jest lepszy od 4-1 chociaż mógłbyś się zacząć rozglądać za używką aftermarketową.
Hmm 4-2-1 seryjny żeliwny to dość toporne dzieło wewnątrz nie jest spolerowany tylko szorstki i pełno odlewowych grudek ma ale na pewno jest lepszy od 4-1 chociaż mógłbyś się zacząć rozglądać za używką aftermarketową.
jestem Danio - jakieś pytania?!
- Laskosz
- Natchniony
- Posty: 2688
- Rejestracja: wt 19 lip 2011, 10:50:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Wiek: 34
środkowy i strumienica są montowane w różnych miejscach. Strumienica w miejsce kata a środkowy jest dalej.damianek12 pisze:Czyli radzisz pierw środkowy kupić i dać zamiast strumienicy.
VTEC - there is no better way to fly
viewtopic.php?t=12878
viewtopic.php?t=12878